• toca

Midsommargänget III

Jag har just ätit vääääääääärldens godaste lunch! Ungsbakad falukorv med ost, tomat, senap och en rejäl klick potatismos till! Aningens förvanande var det väääääääääärldens godaste mat även igar kväll....? Ny trend? Nya smaklökar?

• toca

Jag hade kunnat tänka mig en liten seratoninkick till efterrätt sa att jag orkar ta mig ut pa promenad. Skit ocksa att man maste ta promenaden INNAN kicken kommer. Kass planering!

• toca

Viktig info; Här används inte lustgas. Överhuvudtaget. Nagonsin. Hur 17 gör man da??? Det trodde jag var den mildaste varianten av smärtlindring och det som skulle ta en genom större delen av förlossningen. Nähä. Det blir yogaandning istället förstar jag?!

• toca

Klart jag fick medhall. Jag har ju RÄTT! Är bara alltför diplomatisk för att uttrycka det sa. Utom när du TIGGER OM DET!

• toca

Jag är vaken!

Och har redan ägnat mig at det tveksamma nöjet att diskutera moms och inkomstskatt med tyska skattemyndigheten. Hmmm... Men det ordnade sig ialla fall.

Igar blev det bio, Walk the line, som var helt okej och rätt trevlig. Idag blir det mest fixande hemma och en sväng till stan för att fixa ärenden. Superspännande här med andra ord... :-/
    Vad har ni för er?

• toca

Tanten;
    Söndagsangest känns avlägset far jag väl säga, men den har funnits i perioder. Jag tyckte da att själva uppvarvningen var det som var jobbigt. Gassträckan fran att ha varit däckad i tva dagar till att köra i vansinnestempo fem dagar igen. När jag väl fatt fart pa mig själv efter nagra timmar brukade det kännas okej igen.
    Men det är ju TRIST! Du far ha en kalender pa jobbet där du kryssar för varje dag som du klarar av och se till att ALLTID ha nagot kul inplanerat pa söndagskvällen sa att den dagen blir lite mer positiv.

Flinx; NA? Hur gar det da i det nya livet???

• toca

Det later som om ni har det mysigt och hyfsat harmoniskt flinx! Härligt att höra!!!

Och det där med piercingen avgör det hela! Den far sitta kvar ett tag till och sedan kanske jag tar ut den om det börjar spänna. Och sa haller jag tummarna för att den inte växer igen under sista tiden... Om magen sedan ser ut som en strimmig bulldeg till hösten lär det ända inte bli sa chict med piercing kanske, men da har jag ialla fall en möjlighet OM det skulle funka...
    Huuu... Jag maste erkänna att jag är lite rädd för hur jag kommer se ut efterat! Ytligt? Javisst!

• toca

Greger har namnsdag idag. Kan det vara nagot för alla namnletare?

• toca

Underklädesdebatten - Tro´t eller ej, men även jag hade axelbandslös bh när jag gifte mig. I sista sekund sydde jag dock pa tunna axelband pa klänningen som kunde knäppas av och pa med en hyskor. De stannade PA hela dagen och kvällen sa det var nog ett smart drag.
    Strumplös var även jag och tänkte inte en sekund pa det.

Svar på tråden Midsommargänget III