Midsommargänget III
Ingen O´boy... Jag tröstar mig nu med en liten annanasjuice ur en flaska som ser ut som en handgranat och som innehaller harda sma bitar av annanas. Dalig ersättning!
Ingen O´boy... Jag tröstar mig nu med en liten annanasjuice ur en flaska som ser ut som en handgranat och som innehaller harda sma bitar av annanas. Dalig ersättning!
Hmm... Men han kommer kanske lindrigt undan imorgon. Inget sprut och du sköter pratet?
Genomgang om vad som hänt hittills, ett OK pa ert önskemal och en bedömning om hur lang tid det kan ta innan steg tva? Fast jag är ju fel person att gissa!
Arhgghrhg! Försöker vara sund och miljömedveten och döva chokladsuget med ett ekoodlat äpple. Tar ett stort bett... och sa visar det sig att fanskapet är ruttet!!! Det var väl det jag visste! Jag skulle köpt en pase minisnickers istället!
Men du har ju ditt ess i rockärmen...
Oavsett hur langt det är sa är det STÄNGT i den här delen av världen om klockan är efter 20 eller om det är söndag. Man tror sig öka nativiteten pa det sättet. Underligt nog pratar ingen om uteblivna arbetstillfällen genom de knappa öppettiderna. Nagonstans här kommer även arbetslösheten och hemmafrusamhället in i sammanhanget men jag ska nog inte elda upp mig över det just nu.
Natti, natti!
Jag ligger kvar i sängen och har det bra! Blev väkt av världens gosigaste man som pussade och kramade sa jag vaknade med ett stooooort leende. Härllig start pa dagen! Och för att förgylla den ytterligare sa vet jag att kylskapet är fullt av (visserligen vakumförpackade och färdigköpta, men ända) PANNKAKOR! Mahända kan det bli en pannkakstarta sahär pa förmiddagen!
Ahhhhh, vad livet känns härligt just idag!!!
Gilbert är lite coolt... Blivande mormor haller pa det namnet sedan hon läste Anne pa Grönkulla. Men det blir det nog inte ända.
Extremt viktig fraga, När gar man in i andra trimestern egentligen? Under vecka 13 star det i texten att man gör det da, men idag gar jag in i vecka 14 och det star fortfarande att jag är i trimester ett. SKumt. Men skit samma.
Ja, det spelar ju ingen roll! Dagar, veckor, kalendermandad, graviditetsmanad och trimester... Den kommer när den kommer ända!
Stressigt pa jobbet, Munter?