Midsommargänget III
Later halvkul... Just det där med dammsugningen borde jag faktiskt ta efter. Och bakas görs det varje helg hos dig nu för tiden!?! Vad blir det idag?
Later halvkul... Just det där med dammsugningen borde jag faktiskt ta efter. Och bakas görs det varje helg hos dig nu för tiden!?! Vad blir det idag?
Du tror inte att DU snart blir upplockad ocksa Surfer....?
Tjolahopp! Upptäckte just att jag idag gar in i andra trimestern! En tredjedel avklarad alltsa! Fast det är väl lite fusk efterssom man inte ens vet om det de första fyra veckorna av första trimestern... Men ända!
Tror du ja.......
Usch, jag höll pa att bli galen när det närmade sig möhippa. Var misstänksam mot ALLT och undrade om nagon skulle dyka upp HÄR för jag skulle ju inte aka hem...
Just nu är det pizzamage (utan pizza i) som gäller. Jag ser bara fet ut och det känns rätt obehagligt. Översta knappen i jeansen knäpper jag inte längre och alla andra byxor sitter som korvskinn sa det är nog dags att shoppa lite snart. Men enligt de andras gravidkalendrar kan det nog ploppa till med mage nu när som helst. Känns fortfarande extremt overkligt och det är definitivt inte nagot offentligt som berättas at höger och vänster. Tänkte göra det i juli eller sa...
De försökte lura hem mig genom att säga att jag haft inbrott i min lägenhet (Alltsa mamma fick ringa och säga det!) och att de redan bokat en flygbiljett hem. Jag tyckte det verkade idiotiskt dumt att tro attjag skulle aka dit och titta pa en lägenhet som jag har uthyrd i andra hand och det var faktiskt M som log lite för menande sa att jag fattade vad det handlade om. Annars hade jag tvärvägrat att komma hem da. Jag hade annat för mig! Sedan stog de saklart pa flygplatsen och väntade!
Ska berätta senare för nu maste jag sticka till taget!
Ha det bra idag!!
Internetsex! Tjoho! Och sms-sex! Fast det sliter pa tummen... För att inte tala om klassiska telefonsexet... Jag datade en kille för nagra ar sedan som jag hade stralande telefonsex med och HELT VÄRDELÖST irl-sex. Hur blir det sa???
Nu vill jag höra om Elins Internetsex!!
Va? Har ni nyponsoppa pa ert Ikea??? Det har jag inte sett här! Maste leta nogrannare nästa gang...
Haha!!! Nej, nej, nej! Inga porrbilder!! Och inga okända främlingar som man hittat pa nätet!!! Utan som förspel som Timisen säger. Och de kan ju bli veckolanga om man inte ses sa ofta... Och hellre sms eller telefon än Internet. Absolut inte jobbmailen!! Minns ni skanskan pa SEB som minsann haft sex pa jobbet!
"Kundkontakter" - jo, jag tackar jag...
Fast nu är det i ärlighetens namn glest med tekniksex... Blir liksom lite fanigt när man sitter i samma hus med varsin dator/telefon/mobil...