• toca

Midsommargänget III

Jo, det har i ärlighetens namn förekommit, Rally...
    Men Oz bravader är jag inte i närheten av!

Förresten - ser ni vilken tid jag gjort det här inlägget...? Japp! Och jag har redan varit vaken sedan kl 4.00! Det ni! Visserligen för att jag var tvungen att köra maken till flygplatsen, men ända. Det lär ju bli nagra tupplurar idag... Men nu är han pa väg ialla fall och jag är avundsjuk och saknar honom redan... Barnsligt kanske, men det blir väl sa när man är van att umgas 24 timmar om dygnet.

• toca

Hej mina vänner!

Sa oerhört gulliga ni är som oroar er över mig när jag inte loggat in pa en vecka! Tack!!
    Nu är ialla fall laptop med tillhörande man (eller var det tvärt om?) hemma igen och jag befinner mig i sängen med datorn i knät.
    Allt är i alla fall helt okej med oss även om jag ägnar mig mest at att hosta och kräkas för fullt. Nätterna tillbringas sittande för att inte hosta sa mycket och pa dagarna är jag ater bästis med plasthinken. Jag skrev just i dagboken att kräkandet nu blivit mer oförutsägbart och knappt hinner jag skriva det innan en kaskad flyger ut över överkastet i sängen. Tjosan.

Men som sagt, i jämförelse med familjen i länken ovan är jag stralande nöjd med min tillvaro!!!

Jag har faktiskt läst igenom allt ni skrivit överallt nu, men har naturligtvis glömt bort det mesta. Maste bara säga en sak till Bebbe; AUTOZUG! Ta bilen pa taget till Hamburg och sov pa taget sa slipper du sitta i bilen hela vägen till Sverige när ni ska pa bröllop.

Kram till er allihop!

• toca

Jag lär ju inte vinna för jag lyckas inte ens hitta din gästbok i den här uppgraderade superdupervarianten...

Tysk sprakkurs;
    Auto - bil
    Zug - tag

Autozug - Uppblasbar Barbara!

• toca

Ge mig en tysk HELGA med lite ordentliga regler da sa det blir hyfs pa ungen!

Alltsa, jag hade säkerligen kommit in i din gästbok om jag bara hittat rätt ikon...?

• toca

Uhhh... Jag är inte snygg idag. Röda ögon, smutsigt har och rödvitflammig i ansiktet. Sexig brud som mannen kom hem till...
    Dessutom stinker hon spya och kräks hon inte sa hostar hon.

• toca

Man inser hur extremt materialistiskt samhället är när man resonerar sa. För jag antar att man inte vill krocka med julklappsöppnandet? Julklappar i december och födelsedag sisadär ett halvar senare/tidigare maximerar utdelningen...? Eller är det för att inte störa i glöggfesterna kanske...?

• toca

Nope! Inget blod och inget slem. Ingen lunginflammation heller tror jag. Snarare en extrem förkylning. (Har man nedsatt immunförsvar när man är gravid? Jag hade ju en sadanhär omgang för bara ett par veckor sedan och nu igen? Jag som inte brukar vara förkyld mer än ett par dagar annars.)
    Men för att vara extra detaljrik blev jag lite orolig när det fanns svarta smabitar i hela härligheten. Ruttnat innifran? Utbränd? Eller vada??? Sedan kom jag ihag en lakritsbit som slukades nagon gang pa morgonkvisten...
    Och nu lovar jag att inte underhalla er med fler detaljer!

• toca

Du Elin, jag skickar ett prov till dig sa kan du analysera...

Pa tal om vattengympa sa har jag nu inhandlat en gravidbadräkt och tva nya bh. Det var en upplevelse... Jag kan numera skryta med dinosauriestorleken 75J. J som i JÄVLIGT STORT! Ni kan ju tänka er sexighetsgraden... En svart baddräkt lyckade jag ocksa fa tag pa. Klassisk lag skärning a la pensionärsföreningens kallbadshusutflykt. Uj. Känns inte som om jag kommer göra succe pa stranden i ar heller...

• toca

Hahaha! Ja, nagra bilder pa vidundren kan du glömma Bebbe!
    Men Oz, jag hade ocksa 75F till för nagra manader sedan sa alfabetet snurrade snabbt pa... Och I finns kanske inte? Eller...? Expediten var ialla fall oerhört sympatisk, men inte ens hon kunde halla sig för skratt när hon sag mig i min gamla bh där hela degen liksom jäste över. Hmm...
    Nagon gang ska jag sälja dem pa Ebay och sedan frossa i söta puttinutt-bh i olika fina färger med spets och blingbling. Efter amningen av alla 10 är avklarad!

Svar på tråden Midsommargänget III