• toca

Midsommargänget III

Men guuuuuuud vad du är känslig! Lite spyor är väl heeeelt naturligt! Vänta tills jag börjar posta bilder pa grönt, gult och lila babybajs istället!

Ja, jag fragade ocksa om man inte gar upp runt om ocksa när man är gravid för jag har tyckt att det kännts sa, men hon hävdade att över lag behaller man det mattet om man inte gar upp extremt mycket i vikt. Det är ju egentligen logiskt efterssom bröstkorgen inte ändrar i storlek och lägger man inte pa sig runt den sa behalls storleken. Tja.
    Men en helt normal storlek är det nog inte. Jag fragade hur alla silikondrottningar gör och hon hävdade att de haller sig till trekants-bh och sant. Inga kupor där inte... Sa jag lär nog tillhöra det utdöende dinosauriesläktet ända.

Gipsa och sälja... Hmm... Tja, finns det folk som betalar för använda trosor sa känns ju det här nästan som en lyxprodukt i jämförelse! Uppblasbara Barbara far konkurrens med Toppiga Toca!

• toca

Det var väl det jag tyckte att jag upplevde ocksa Pricken!! Fast jag har än sa länge klarat mig med att ga fran innersta till yttersta hyskan men vi far väl se hur länge det haller.

Men ärligt talat; SA onormal kan jag väl inte vara? Det maste väl finnas fler som ser ut sa här? Far försöka söka lite sympati hos CM kanske...

• toca

Ja, jag har ocksa sett sadana nagonstans. Pa nätet tror jag. Smart idé!

• toca

Tack vad gullig du är!!!
    Jag hojtar om det börjar ta emot här!

• toca

Äh, va 17! Det skulle vara en gubbe som räckte ut tungan och sa blir det en smilfink istället!

• toca

Ah, Oz! Det later helt fruktansvärt!!! Tar du värktabletter eller hjälper inte det? Usch, usch...!

• toca

Ärtsoppa. Hmm... Det har jag ätit en matsked av i hela mitt liv och det var inte frivilligt. Käck mentalitet i svenska skolan att TVINGA barn att äta. Fast nagon ärtsoppa försökte de aldrig mer tvinga i mig efter det!
    Kanske är det som med en del andra livsmedel att man maste vara vuxen för att tyck aom det, men jag maste säga att bara lukten far mig att vända i dörren...

• toca

Vi at a andra sidan pasta med trist burksas till lunch... Men kompenserade det med scampi i sötsur sas och ris till middag.

• toca

Och har man världens bästa Tant hemma sa lär inte gänget pa Finlandsfärjan locka särskilt mycket!

Svar på tråden Midsommargänget III