• toca

Midsommargänget III

Man ser väl över huvudtaget inte att man har fatt meddelande i betaversionen? Eller är det bara jag som och inte far nagon indkation maste ga in och titta med jämna mellanrum för att kolla....? Ett annat STORT problem är att om jag öppnar en trad och den är pa sidan 45q98948 sa finns det ingen knapp för att välja "Tradstart" utan man far helt enkelt klicka sig tillbaka hela vägen om man är nyfiken.

Sa det sa!

God natt!

• toca

Oj! Jag blev helt matt. Och imponerad!
    Själv vet jag knappt vad kolhydrater och proteiner är för nagot utan äter och rör pa mig sa att det känns bra (och ser okej ut!) i kroppen! Det funkar hittills! Kan vi kalla det kvinnlig intuition eller är det bara ren och skär slöhet...?

• toca

Grattis till Timisens lillebror! Härligt att du är sa stolt över honom!!

Jo, men jag äter nog rätt nyttigt egentligen. Men har inga regeler för mig själv vad, hur, när och hur mycket. Känner jag att jag ätit mycker onyttigt haller jag igen. Jag äter sällan kakor och godis (undantaget var kanelbullefrossan för nagon manad sedan...) Men samtliga av mina vänner är nagot extrema. Om man nu far räkna mjölkalergiker och vegetarianer till extrema i sitt ätande. Nagra av dem utesluter mjölkprodukter helt bara för att det känns som om de mar bättre, nagra andra utesluter samtliga produkter som innehaller tillsatt socker (yoghurt, bröd, skinka tex). Jättekul gäng att ha pa middag...

• toca

Hur gick det med fröken P, Elin? Är hon ocksa kvar eller var det bara Herr K som fick stanna? Jag maste ju njuta av din dokusapa nu när jag inte har nagra egna kollegor!

• toca

Nu maste jag noja lite, eller snarare fa bekräftat fran er att det inte är nagon fara för fostret att jag är förkyld sa här länge... Jag fick hyfsad angest över historien med tjejen som hade för lite syre i blodet och tänker pa det när jag vaknar pa nätterna totalt igentäppt i näsan och andfadd för att jag inte kan andas ordentligt. Jag har varit sa förkyld i tva veckor nu, dessförinnan var jag frisk i tva veckor och dessförinnan lika förkyld i tva veckor igen.
    Men lite förkylning kan väl inte vara farligt? Jag har ju inte feber utan bara halsont, hosta (som i och för sig gör att jag far ont i livmodern varje gang jag tar i) och snuva, snuva, snuva...
    Visst far den sitt syre ända???

• toca

Jag skulle ocksa gärna bli nätmoster till en liten tjej fran Kina!!!

• toca

Tackar för tipset Rally! Tja... Fast jag mar ju inte illa egentligen, jag kräks ju bara. Skumt kanske men jag har inte det där som manga andra tycks ha att de gar och mar lite smailla hela tiden utan att det händer nagot. Det är snarare; Jag mar bra, jag mar bra, jag mar bra... NU KRÄKS JAG! Och sedan mar jag bra igen...
    Är det verkligen ingen annan än jag och Elin som kräkts alls? Inte en endast liten gang??? Dalig spridning...

• toca

Tack Timisen! Jag veeet ju egentligen att varenda gravid kvinna är förkyld nagon gang, sa hade det lett till syrebrist hade vi nog haft problem allihop. Tack!

• toca
    Du är söt!
    Jag lovar att halla för öronen pa din nätsysterdet varje gang nagon använder ett fult sprak. Och jag förstar att det inte är svordomar som avses!
Svar på tråden Midsommargänget III