• toca

Midsommargänget III

Ah! Mysigt med paskägg!!! Det maste jag nog ocksa fixa imorgon! Tänkte dessutom köpa nagra burkar sill sa italienarna far lite RIKTIG paskmat i ar!

Just nu har jag en fin liten mokka puttrandes pa spisen. Tredje koppen kaffe pa ungefär lika manga manader sa det känns STORT! Kroppen/humöret är verkligen bergodalbanelikt nu för tiden; Solen skiner lite, jag varken kräks eller snorar - och plötsligt blir jag helt HÖG! Härligt!!!

• toca

Vi har ocksa fagelkvitter! Och krokus överallt!!! I natt hade vi en tokig bofink som gal utanför fönstret fran midnatt till kl 5 i morse. Han var nog ocksa hög!
    Vill ni komma hit och sitta i solen och prata skit med mig?

• toca

Later inte som nagon höjdare HG! Kommer ni kunna fly fältet pa dagtid eller förväntas ni umgas tillsammans hela tiden?

• toca

Drick Timisen! DRICK!!!
    Jag haller pa att ga at av vinsug. Ska man inte känna avsmak inför alkohol??? Pa en middag härom veckan öppnades det upp ett vitt Riesling som luktade sa fantastiskt gott att jag knappt kunde halla mig. Luktsinnet är ju extra förstärkt just nu sa jag höll pa att bli tokig pa kuppen! Och visst hade man kunnat läppja eller fukta tungan men da hade jag ju bara velat ha MEEEEEEEER! Arrhrhgrggrg! Hade inte trott att jag skulle drömma vata drömmar om vin och lagrade ostar, men det gör jag!

• toca

Nu har jag varit och shoppat en kundvagn full med bakingredienser! Nu gäller det bara att välja vilka skapelser som ska kreeras idag!

• toca

Och det säger du NU när degen till Finska Pinnar redan är klar!
    Men kanelbullar kan jag nog baka imorgon em sa det börjar bli dags att planera in den där fikan!

• toca

Trist HG! Särskilt när man gatt och kännt sig lite risig hela dagen och vill ha sällskap och bli lite ompysslad!

• toca

Finska pinnarna är klara med inte värda att skryta om. Äpplekakan star i ugnen och känns som ett säkrare kort. Känns som om jag är värd nagra husmorspoäng idag!

• toca

Alltsa, jag har haft större framgang med mina biscotti än vad jag nagonsin kommer ha med pinnarna... Det blev alldles för mycket mandelsmak pa dem och efterssom jag använda smaktillsats blir det alldels skarp smak. Han at en, sa att de var okej men har inte tagit nagon mer sedan dess. Jag lär slänga dem imorgon....
    Men äpplekaka kan jag sa det ska Bebbe fa om hon kommer hit!

Svar på tråden Midsommargänget III