Midsommargänget III
Jag är (var? nej är) en midsommarbebis, enligt mina föräldrar.
Jag är (var? nej är) en midsommarbebis, enligt mina föräldrar.
En minidildo?
Toca - gör en smarrig pastasås med ädelost. Det borde väl funka smakmässigt.
Så trött man kan bli på att arbetsgivare inte kan vara mer långsiktiga! För det är väl ingen kort projektanställning (som för mig)? Skulle det inte skapa en bättre arbetsmiljö om man hade en positiv inställning till att de anställda tar sig sin lagstadgade och rimliga rätt att under en viss tid ägna sig åt sin familj? Eller vill man ha ogifta, asociala kufar? Bra tänkt!
Hoppas verkligen att det är bra med Flinx i alla fall!
Jag sitter och letar uppgifter om några växter som bara finns på öar mitt i Stilla havet. Guuud vad jag får lust att åka dit! Tänk att resa runt i båt mellan alla dessa hundratals små öar! En expedition på ett år eller så skulle vara lagom.
Så var det fredag eftermiddag igen då! Nedförsbacke.
...seg sådan.
Du ser väl till att smeta på ordentligt med smör Toca?! Mmmm... Vad får du till? Te, kaffe (kanske inte?), choklad eller mjölk?
Problemet med semlor är att det bara är hemgjorda som duger. Det är gudomligt gott! Köpta tycker jag är rätt trista. Det innebär att jag antingen äter tolv semlor eller inga, eftersom det är lika bra att göra många om man ändå håller på. I år har det inte blivit några än. Vi får väl se om andan faller på i helgen...
Kan du få tag på bra mandelmassa Toca?
Toca - det är mer socker i det ena. Marsipan tror jag. Det lär gå lika bra i alla fall. Och i övrigt är du inte i Sverige så det är OK.
Trevlig helg på er! Nu ska jag till bolaget.
Är det sant?! Lillflinxen is out! Superspännande! Det gick säkert hur bra som helst för maratonmorsan.