Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Cocci - du och jag och ett par rediga gravvomagar - någon gång i framtiden! Ska vi bli sist tror du? Fast jag har ju ett startdatum i alla fall. 1/1 2007.

• Anemone

Rätt stöddig kille Cocci. Är han en bra skådis?

• Anemone

Ha! Den bilden kommer jag ihåg Elin. Jag gillar hängpattarna bättre. Får mig att känna mig som en i gänget lixom.

• Anemone

Har inte sett filmen men läst boken. Den var bra.

Fan vad trist med mens Surfer! Skit, skit, skit!

• Anemone

Jag antar att man kan ha risig äggproduktion av många olika anledningar och Pergo som bara innehåller ett enda aktivt ämne kanske inte hjälper i alla fall. Spekulationer från en som inget vet...

• Anemone

Språk är inte lätt alla gånger Cocci! Det kan bli både fel & kul!

Och ibland blir det bara fel.

• Anemone

Tjingeling babes! Här jobbar man och sliter medan ni lever loppan hela dagen. Fast jag får väl erkänna att jag smet iväg på en timmes massage på eftermiddagen så det är väl inte direkt synd om mig heller. Så jäkla skönt var det! Nu sitter jag på jobbet med en kopp te, en kanelbulle och en värmedyna i knät och försöker jobba ikapp.

Annars har det kommit fram en del intressanta saker här idag. Som tex att Elin vill släta av Timisen, det var -22° och myggfritt i Tantens stad igår och Cocci funderar på att bli med barn för att få något annat än sig själv att tänka på. Inser du att du kommer att få tänka på mer av samma sak om du får en bebis Cocci? BAJS!!! Och mera BAJS! Dock kanske inte i din favoritform - korv. Annars stödjer jag dig i dina funderingar.

• Anemone

Jaha ja. Då är det väl bäst att jag också pyser till gymet så att jag kan gå emellan när Timisen och Tanten ryker ihop så att papiljotterna flyger. Kom ihåg vad Bamse säger - den som är mycket stark måste också vara mycket snäll!

Svar på tråden Midsommargänget III