Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Kladdkaka är verkligen smarrigt! Vem får glädjen att dela den med dig Timisen?

Snart börjar stora paella koket här hemma. Vi ska få gäster så det blir megamucho som ska svängas ihop i grytorna. Musslor, bläckisar, kyckling och räkor... rätt skum mix, men det blir säkert läckert.

• Anemone

Faan vad ni skriver! Ni är ju helt jävla besatta.

Våra gäster stannade alldeles för sent och vi hann korka upp alldeles för många flaskor vin. Klart att det var trevligt, men det får man ju sota för idag. Och vilken superfin dag det är!

CM - den där Lennart verkar ju vara extremt intelligent. Det är inte alla som kan snacka med en kudde.

Elin - du är förmodligen den fulaste haggan jag har sett. Det är verkligen uppiggande!

• Anemone

Elin & Flodisen - en fråga till er som tempat. Använde ni en extra noggrann termometer? En vanlig digital febertermometer verkar vara för inexakt. Vet ni var man kan få tag på något bättre?

• Anemone

När sågs Cocci till senast förresten?

• Anemone

Ja visst är det fint Munter! Nu när uppröjningen efter gårdagen är avklarad så vore det ju trevligt med en liten promenad. Om inte Pricken hade varit i renoveringstagen och Elin hade haft fullt upp med att raka pattarna så kanske man till och med hade kunnat få sällskap längs vattnet!? Another time...

• Anemone

Tack Elin & Flodisen! Jag testade vår vanliga termometer med en decimal en enda månad. Då tyckte jag att det var lite svårt att tolka, men jag kanske ska testa den igen. Jag har ju tid på mig att lära mig.
    Vi har inte tänkt använda det som preventivmedel. Jag körde ju lite med stickor i somras och kom fram till att jag var lite skum. Nu vill jag helt enkelt passa på att få full koll.

Kul med ugglorna Flodisen! Jag har varit uppe i dina trakter och lyssnat på ugglor en vårvinter.

• Anemone

Ena riktiga lustigkurrar du hittade Munter. Så nördigt så det blir kul!

• Anemone

Nu har jag kollat in picsen och kommit fram till att Lennart är sötast. Är det för att han är äldst eller? Fast de är ju fina allihop förstås. För att inte tala om alla kaggar! Stiligt!

Nu ska jag ta och klättra uppför en vägg eller två tänkte jag. Vad gör man inte för lite mjölksyra...

• Anemone

Om jag inte minns fel så finns det anledning att skänka Rally en tanke idag. Jag tror det var idag hon skulle träffa de trångsynta äggskallarna på Arbetsförmedlingen. Hoppas hon är iskall och stenhård.

• Anemone

Jag hoppas att Elins bild är ett fotomontage. För hennes sambos skull.

Svar på tråden Midsommargänget III