Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

jag har duschat och smörjt in mig med (motor)olja, för att mildra kliandet (bröstvårtorna kliar som satan idag). Ska lägga mig och läsa lite nu, innan DH börjar (om jag inte hinner somna innan)

• ElinPeelin

Munter: byt till Kinky? Eller det kanske är taget redan??

Tänker och håller tummarna för ett lyckat besök idag för Timisen! Dom brukar vara snabba på att dra igång det hela, så jag tror du får med dig en bunt med recept på engång!

Är på jobbet, känner mig smått irriterad idag, på typ allt. UrkBurk.

• ElinPeelin

HG jag känner som du när det gäller tandställning! Hatar verkligen mina tänder eftersom dom är trångbodda. Men min kompis som har samma problem, vi har en teori om att när gud skapade oss, så ville han göra nåt crazy, så han skakade våra tänder i kupade händer och slängde in. Och vips!
    Skulle jag skaffa räls, så måste jag dra ut två tänder uppe, och två nere för att inte få underbett, o då blir jag ju tandlös därnere?!?

Snart lunch, jag är hungrig som vanligt. Idag blir det Karins Lasange (fryslåda).

• ElinPeelin

MUNTER what R U doing!!! Fuckar upp FL !!

Jag fick tuppjuck på att vara här på jobbet på lunchen, så jag åkte till babyland o spanade in vagn. Blir nog samma som tantiloran, fast en annan färg såklart Är det 2006 ni köper Tant?

• ElinPeelin

Härligt med spontanträff på stan Tänk om ni inte hade träffats här på FL, då hade ni bara tittat lite på varandras barn och vagnar, och gått vidare

• ElinPeelin

hahaha vilken bild!!! helt sjukt!!

• ElinPeelin

åhh va less jag är på mina arbets"kamrater"

Fick reda på att det börjar två nya här på måndag som jag ska ta hand om. Bläh.

• ElinPeelin

fick bekräftelse på gravidvattengymnastik igår, så nu måste jag leta en baddräkt. Tips nån?

Svar på tråden Midsommargänget III