Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

hmmm?

klitoris ?

• ElinPeelin

ja, du surfer, dom kan komma o ta dig när som helst Oftast när du MINST anar det

Jag har varit o köpt mig en läcker baddräkt för gravade. Nästan lika sexig som mina stödstrumpor! Lindex blev det, 229kr så det var helt okej.

• ElinPeelin

jag ska börja nästa vecka! Ska bli intressant och förhoppningsvis -skönt.

Igår när vi skulle äta middag (vi bestämde oss för TVdinner) så efter halva måltiden fick jag psykbryt och gick därifrån till sängen o la mig. Stackars sambon satt kvar o fattade ingenting.
    JAG KUNDE INTE NÅ MATEN -magen va ju ivägen o jag spillde HELA tiden. Blev arg helt enkelt.
    Man fattar inte att kroppen har ändrats så mkt så man inte ens kan böja sig fram till tallriken...

• ElinPeelin

Söndag, solen skiner, klockan fram flyttad, frukost ensam. +7° ute men termometern hänger lite farligt nära solen, så man kan nog inte lita på den just nu.

Jag tror att Surfter blev bortrövad igår ändå, fast senare?

• ElinPeelin

Eller så blev surfer inte kidnappad ändå, vi får väl veta snart?

godmorgon Munter!

• ElinPeelin

vi har varit o köpt en beg. spjälsäng med sänkbar långsida, ställbar i 3 höjder (tror det är en Nina fr Kaxholmen). Fick med madrass (hel o ren) och en kasse med spjälskydd och massa annat (har faktiskt inte gått igenom det ännu) men allt är tvättat och manglat

• ElinPeelin

Hjälp mig!!!

vi tänker beställa en Fun från tyskland. Hade tänkt en svart med svart mjuklift.
    MEN vad tror ni? Kommer det bli för varmt i svart? (finns mjukliftar i rött, orange, lime, gult, svart)

• ElinPeelin

En stor nackdel med vikarien hängandes över axeln, är att jag inte kan hänga här med Er på dagarna

Svar på tråden Midsommargänget III