Midsommargänget III
hmmm?
klitoris ?
hmmm?
klitoris ?
ja, du surfer, dom kan komma o ta dig när som helst Oftast när du MINST anar det
Jag har varit o köpt mig en läcker baddräkt för gravade. Nästan lika sexig som mina stödstrumpor! Lindex blev det, 229kr så det var helt okej.
jag ska börja nästa vecka! Ska bli intressant och förhoppningsvis -skönt.
Igår när vi skulle äta middag (vi bestämde oss för TVdinner) så efter halva måltiden fick jag psykbryt och gick därifrån till sängen o la mig. Stackars sambon satt kvar o fattade ingenting.
JAG KUNDE INTE NÅ MATEN -magen va ju ivägen o jag spillde HELA tiden. Blev arg helt enkelt.
Man fattar inte att kroppen har ändrats så mkt så man inte ens kan böja sig fram till tallriken...
Söndag, solen skiner, klockan fram flyttad, frukost ensam. +7° ute men termometern hänger lite farligt nära solen, så man kan nog inte lita på den just nu.
Jag tror att Surfter blev bortrövad igår ändå, fast senare?
Eller så blev surfer inte kidnappad ändå, vi får väl veta snart?
godmorgon Munter!
vi har varit o köpt en beg. spjälsäng med sänkbar långsida, ställbar i 3 höjder (tror det är en Nina fr Kaxholmen). Fick med madrass (hel o ren) och en kasse med spjälskydd och massa annat (har faktiskt inte gått igenom det ännu) men allt är tvättat och manglat
Hjälp mig!!!
vi tänker beställa en Fun från tyskland. Hade tänkt en svart med svart mjuklift.
MEN vad tror ni? Kommer det bli för varmt i svart? (finns mjukliftar i rött, orange, lime, gult, svart)
jag menar vagn alltså...
En stor nackdel med vikarien hängandes över axeln, är att jag inte kan hänga här med Er på dagarna
Är ni o lunchar eller??