Midsommargänget III
Känner på mig att dom tror att det är JAG som har sett dom...
Känner på mig att dom tror att det är JAG som har sett dom...
nu blev en kollega informerad av chefen att det som hände mellan han o fröken Påsatt, är privat o att dom tycker det är jobbigt med vårt tisslande&tasslande.... ehhhh?
Men än sålänge har han inte sagt nåt till mig, och det antar jag är av anledningen att dom har respekt (eftersom dom BLÅljugit för mig!)
Fröken påsatt sitter med stängt dörr och ser ut som en skrämd fågel
kött + GI + musslor + otrohet = bra blandning
och jag blir bara fetare och fetare, ÄVEN fast jag kräks?!?!?
vicka bajskorvar OZ! skicka en cyberfis till dom!
Rally, det är inget att oroa sig för med mensvärkar, för det har man lite då o då. Jag har det fortfarande regält ibland. Det är väl livmodern som växer o stretar.
När jag var i england för nåt år sedan så pratade tjejerna där om hur dom bantade. Dom tog amfetamin några veckor, sen hade dom gått ner sina 10kg!
eftertorka inte biscottisarna sålänge, för mina blev lite väl hårda
pricken oxå?
jag hoppas Rally blir liiiite illamående (utan att behöva kräkas) för jag tyckte det kändes som en bekräftelse på gravningen på nåt vis. Men självklart inte så illa som jag har haft det och som Toca genomlider!
Mitt illamående (om nån är intresserad) är 2 kräkningar på mornarna när jag borstar tänderna, och IBLAND efter middagen på kvällen, men det blir mer o mer sällan.
Mätte vår portöppning imorse och det är på fitthåret att Herqules vagn går in! bajs!
snart kommer det hit en kille till jobbet som jag har haft internet-sex med.... DET NI!
han är kompis med min kompis, o ska handla av mig...