Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

stora UL har vi gjort, detta är bara undersökning/kontroll

• ElinPeelin

hej hej,

vi fick en helt annan BM idag, för den vikaren vi skulle få träffa -var sjuk! Ett kort och intensivt besök. Vägde mig (+8kg sen inskrivning), mätte maggen och den hamnade övre gränsen på skalan (logisk förklaring, att BM går efter UL datumet och det är FEL) men sätter man krysset i rätt vecka så blir det inom normalvärdena. Blodvärde HB 125 och blodtryck lågt men inte FÖR lågt.

Jag anmärkte om BF datumet som dom har ändrat, att jag har koll på inseminations tillfället, så hon gjorde anteckning att om jag skulle gå över tiden förmkt, så måste dom hålla extra koll.

Sen ang Ledin och Per Arschle, så suger dom båda två!

• ElinPeelin

stödstrumpor använder jag hela dagarna, varje dag och har gjort det sedan v.6. Tar av mig dom när jag kommer hem fr jobbet däremot, för det är en riktig erotikdödare Samt att jag tvättar upp dom varje dag (varierar 4 par, varav 2 knästrumpor, 2 par lårstrumpor)

intresseklubben antecknar förstår jag??

• ElinPeelin

7st kvar till 2500.......

ooooooooooohhhhhhhhhhhh, det susar i publiken

• ElinPeelin

det är verkligen jätteskönt med stödstrumpor på, särskilt om man står och går mycket. Är jag hemma och slappar, så har jag inte dom på
    Vissa dagar när man tar av sig dom, så har man märken, och vissa dagar inga. Kan blir lite jobbigt att ha dom när det blir sommar kan jag tänka mig.

Idag har vi bestämt oss för vagn och det känns jätteskönt! Vi var till Babyland ikväll när det var lite folk och nu ska vi suga på karamellen lite och beställa en snart om vi inte hittar nån beg.

• ElinPeelin

PRICKEN: hjälp! jag måste få fråga dig ang vagnköpet fr tyskland...

får jag ringa dig?

• ElinPeelin

åhh sorry Pricken, jag fick kaos på jobbet, samt min mobil la av...

Cocci, honung på munsåret- hjälper!

• ElinPeelin

Alla har gjort fredag ser jag!

Själv åkte vi till Ok och tvättade bilen efter jobbet och det var det värt! SÅ jätteskönt att ha det gjort. Haft ångest över hur skitig den varit.

Nu är det dax att laga fredagsmat. Blir ris och entrecote (i bit).

Tack Timisen, för din kärleksförklaring! ♥DITO♥ till vår sköna Timis!

• ElinPeelin

Btw så var förra besökare 2500, så det blev en jävla gästjävel *klitta*

Svar på tråden Midsommargänget III