Midsommargänget III
Härligt med expertråd allaredan!
www.familjeliv.se/Forum-3-38/m8539709.html
Härligt med expertråd allaredan!
www.familjeliv.se/Forum-3-38/m8539709.html
Hehe, såg när jag scrollade ner att även Bree var där!
Nä, jag tänkte på Tussens 3 dar av erfarenhet!
btw byter inte viheller alltid på natten om det är tyst och lugnt!
Hm, hos oss kommer jag bli bad guy och mannen kommer ge vika och så hamnar vi på TVs Nanny 911!
fönsterputs. Putsade ju innan bf men det behövs igen. salt på rutorna oc smuts trots att man bor högt!
Jag har djungel av gröna växter som insynsskydd i några fönster och milsvid utsikt från en kulle åt andra hållet. Vill jag exponera mig kan jag ranta runt naken i köket!
Do tell Surfer!
Varför finns det en "hälsa" tråd på vänta barn men inte under "föräldrar"? Försökte hitta träningstips men får väl söka på egen hand.
KUL med Hippa! He he, det där med drinkar kl 3 känner man igen! Smakar ju såå bra så dags! Champagnefrukost! Najs! Åby, McD och Friskis!! Låter som ni hade nkt att göra. Välförtjänt massage! Kuligt! Jag fick ju segelflyga (och loopa!) och det var skojsigt.
Surfer och Anemone - jag har flera ggr tagit upp ämnen med diverse bm och barnsköterskor och fått ansikten som frågetecken tillbaka, Man är MER påläst än dem helt enkelt. Suck. Som sist nu när jag frågade om för mkt mjölk och ev råd och tips hur man kan reglera det hela. De glodde bara dumt på mig.
Anemone- Så ni badar med klätterskor i badkaret??
GliiidarPricken! Välkommen till de icke-närandes skara!
P-böter. Usch. Här stryker de omkring minst en gång om dagen så i mina kvarter ska man akta sig. De är framme på två röda sekunder om man ställer sig framför porten!
5 kvar till 2000...
Blötsnö? Yikes. På framsidan har vi iallafall uppehåll och några plusgrader!
Alingsås!