Midsommargänget III
Härligt Rally! Visst undrar man ibland!? Det där flimret är kul att se även om jag kände mig som Rachel i Vänner och mest såg Myrornas krig...
Härligt Rally! Visst undrar man ibland!? Det där flimret är kul att se även om jag kände mig som Rachel i Vänner och mest såg Myrornas krig...
He he, mannen som varit obstinat motståndare till hus har erkänt att han börjat glutta på kåkar och tomter! Han är förvånad över sig själv och tror att det är en "ta hand om flocken"-gen som vuxit sig starkare.
Annars går skämtet hemma att den som börjar prata hus får en stekpanna i huvet! (osmakligt skämt apropå mordet i vintras då en snubbe slog ihjäl sambon, styckade henne, sumpade i sjö då hon ville bo bättre)
vi kan tok-smsa dig!
vi fick vår från mormor! skriv på litsan eller kolla om nån har en att låna ut!
T - Vi har skaffat nästan allt själva men när släkten utryckligen ville veta några grejer som vi ville ha sade vi BB bärsele, fleeceytterpåse till den och BB sitter. Funka!
Close now Surfer....
Hur många tränar inmarsch? Det gjorde inte vi heller. Tror det pirra extra då och det ska det ju göra! Det var verkligen "a moment" sigh....
Tillbaka från hurtprommis med vovve! Skönt. Sonen sover fortfarande i vagnen så jag ska se om jag hinner fixa med nåt!
Fisar skyller jag numera på hunden eller sonen! Båda är bra pruttare!
Borde oxå sova men man vill ju hinna fixa lite saker.... men jag ska följa ditt goda exempel och sussa lite. Ja, var är Esther?
Huldastina var ju i vår tråd ett tag waay back when! Men hennes bild stämmer inte med henne tråd-inledning. Bilden är vääääldigt mkt "krösamaja" typ ...
Morrn!
Busy idag. Ska både till MVC och BVC. Ska snacka med min vän bm... Får se om jag ids/törs säfa ett och annat till henne eller om jag fegar ur.
nr 2 = förbränning"" Cocci; du är bäst!
Halvtid?! Känns som om det var igår du plussade!
Bra fart på sluttampen Surfer! Vigselring ritade jag själv ! Man kan ju inte överlämna allt på de små liven! Princesslipat är snyggt!
Jag har varit somrig med Corona! 2 st! Happy mom!