• flinx

Midsommargänget III

Uppe i luften fick jag frågan (av min co-pilot därbak) om jag ville loopa! Eh.... OK svarade jag! Man börjar med en dykning med mot trädtopparna för att få upp fart för att komma runt. Sen pekar man nosen upp och runt. G-krafterna tryckte ner en kan jag säga! Och dykningen.... De trädtopparna kommer alltid finns på näthinnan! Och jag kan ju säga att det tog ett tag innan jag var sugen på den lunch som tjejerna dukade upp efteråt! Behövde skaka de inre organen på plats igen först!

• flinx

Jag har ju taskig koll på min kripp så jag tror inte jag kände några sammandragningar men jag kan svara för HG (som är i fjällen med svärfar ). Hon hade känningar redan i v 20 så JA det kan man nog.

• flinx

Men förklara mer om travet!? Var det liksom vanliga lopp på gång? OK jag fattar att du inte körde lopp men var det folk där och glodde? Hade du liksom tyllkjol och diadem i sulkyn? För du hade väl hjälm?
    Ser fantastiska syner framför mig hur det gick till!!

• flinx

Fast plan och plan... det är en tunn liten burk med en fåtölj i!

Nä nu ska jag plantera om mina övervintrade pelargoner! Ska klippa ner dem iallafall och börja väcka dem! Kan behövas för det verkar som om min balkongrod dött denna kusloiga vinter. Får köpa en ny på Liseberg trädgårdsdagar.

• flinx

Ingvor - Ingvar.... att en vokal kan särskilja kön...?!

Cocci - det låter som om Salsa är vad du behöver!

• flinx

och inte under sommarlovet då kompisarna är borta och inte kan komma på kalas... fast kalas på vintern är jobbigt för föräldrar.... så maj kanske är bäst?? Eller september Dakkör?!

Svar på tråden Midsommargänget III