Midsommargänget III
Men hörru Tanten, har du kollat med BM vad din värk är för nått och om det går att laga? Annars får du se till att göra det! Basta!
Men hörru Tanten, har du kollat med BM vad din värk är för nått och om det går att laga? Annars får du se till att göra det! Basta!
Ozzy är lite ledsen.
Jag har en extralillasyster, en grannunge som vi var jättemycket barnvakt åt när hon var liten (bägge hennes föräldrar var poliser och jobbade skift). Min familj har alltid umgåtts med hennes familj och bägge barnen är som mina småsyrror (8 och 10 år yngre än jag).
Den äldsta av dem är tydligen med barn och ska ha sin unge i juli. Det är skitjobbigt! Att Tanten och Elin och Pricken är med barn är inga problem att hantera, men att "syrran" är det är verkligen botten. Hennes familj vet nog inte om att jag har fått ett mf, iaf har jag inget sagt och vet de så har min morsa sagt det till modern där.
Min syrra och morsa ska åka dit på lördag för att fira födelsedag och undrar om jag vill följa med. Jag vet inte om jag vill! Jag har inte träffat nån av dem på lääääänge, säkert minst ett år, och just nu är jag bara ledsen och vill nästan grina.
Fan vad jobbigt! Hittills har ju allt gått så bra.
Jag har jobbat som fan.
Ögontjänararbetsnarkomanstreber, vaffan?! Det var allt lite oförskämt!
Det finns en kund här som vill ha saker installerade otestade rätt ut i lajvmiljön, helst igår... vi gick lite i clinch igår, jag och dennes säljare. Jag missade deadline på en sak, och då fick jag två beställningar till att se till att de utfördes under dagen, i tillägg till utskällningen. Resursbrist är bara förnamnet...
Så började dagen, för att fortsätta med nyheten om bonuslillesyrrans gravv och sen fler konflikter på eftermiddagen. När jag kom hem låg mannen i sängen och ville bli förförd, men jag började storgrina istället. Blev inget med den förförelsen inte!
Pissvecka, jag vill att den ska ta slut. Vi får se om jag åker till bonuslillesyrran eller inte, den andra bonuslillelillesyrran skulle oxå komma. Funderar isf på att ta egen bil så jag kan åka hem när jag vill och inte när lillesyrran (den riktiga) vill...
Märks det att jag är storasyster?!
Jag har tagit bort leverfläckar, tre på ryggen och en på magen och en i naveln . Ryggen var ok, där känns det inte så mycket och de ärren är snygga. Magen gick stygnen upp under läkning, så den är inte snygg. Naveln fick han göra om, för de gick oxå upp och det var massa konstiga saker som kom ut och äckelpäckel, men efter omgörningen så har det hållt ihop. Däremot undrar jag hur det blir när jag blir gravid och allt spänns ut - spricker skiten upp då igen? Jag kan ju inte gå med silvertejp mitt över ekvatorn!
Summa summarum, det var helt ok och jag är glad att jag tog bort dem. De var godartade dessutom, så ingen ko på isen där.
Jag vet vad milf betyder... jag och makens enda kvinnliga kollega diskuterade det på den senaste festen vi var på - ingen av de manliga kollegorna visste vad det var. Sa de i alla fall!
Hörru Elin, jag behöver hjälp! Jag testade ÄL med CB-sticka nu på morronen (som jag har gjort i en vecka nu) och fick då utslag för ÄL. Enl CB så ska man nu optimera sina chanser genom att pippa som kaniner under 48 timmar. Vad säger du och vad sa din läkare?
(Åkej, kanske inte som kaniner, men man ska väl iaf ha sex inom 48 timmar?)
"Yo mama's hairy bush" tycker jag är ett utmärkt FL-nick! Go Timisen go!
Hrm...
MILF = Mother I'd Like to Fuck... Väldigt poppis i porrfilmssammanhang, lite Mrs Robinson-varning på det.
Oooo Munter! Det är jag som har en rosa med glitter!
Ja men dåså - då kör vi Munters schema! Idag imorgon och nästa dag!
Känner inget den här gången (har sen mf huggit till som fan i livmodertrakten vid ÄL) och har inga trådiga flytningar heller. Ahja, antingen stämmer testen och inte kroppen eller så är det generalknas!
Jag har ett par både CILF, NILF och FILF (faller iofs in under de två tidigare) som jag kan tänka mig...
SnuskOz ska gå och handla sig lite lunch nu, hon är skithungrig!
Helt ärligt Timisen vete fasen hur vi fick till det förra gången! Vi sågs ju knappt ens den ÄLen...