Clearblue & Pergotime
fortfarande ingen mens och inga känningar heller. vikten står still och jag funderar på om jag ska börja en ny kur utan att mensen kommit.. man kan ju göra det om man har oregelbunden mens.
hur går det för er andra? =)
fortfarande ingen mens och inga känningar heller. vikten står still och jag funderar på om jag ska börja en ny kur utan att mensen kommit.. man kan ju göra det om man har oregelbunden mens.
hur går det för er andra? =)
mens idag på morgonen. dock ingen vidare mensvärk, som jag brukar ha. dags för trippeldos av pergo om några dagar. =)
fast egentligen vet jag inte om jag vill. känns som mina barnlängtanskänslor har svalnat lite. någon annan som känt så? känns som man gett upp lite & börjat inse att det kanske inte blir några barn överhuvudtaget.. har ändå försökt i 4.5år liksom..
Jag tog ett gravtest nyss, men vågar inte tro nånting, kan de va ett spökstreck tror ni?!
alltså, jag måste fråga.. hur är era mens? är den alltid likadan. har ni alltid mycket/lite, har ni alltid mensvärk? hur länge blöder ni?
de sista gångerna jag haft mens har det varit "långa" klumpar mörkt blod.. ofta jättemycket mensvärk.. denna gången har jag haft klumparna men inte värk en endaste gång.. kan klumparna ha med pergotime att göra, för vad jag kan minnas så har detta börjat sen jag började med pergotime. sen blöder jag allt mellan 1-3 veckor. =(