• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (tragik)

Att jag som 39-årig kille fortfarande aldrig har haft sex eller ett riktigt förhållande är inget som jag går runt och skryter med.

• Anonym

Jag hatar min mans ex, hon är ett riktigt psyko som försökt förstöra mellan oss i flera år. Jag hoppas typ att hon dör. Utåt sett verkar jag obrydd, men innerst inne vill jag att det ska gå dåligt för henne. SUBBA!

• Anonym (Humhum)

har jag tänkt lite...

1. Jag var en tjuv när jag var liten, tog det jag ville ha.
    2. Önskar livet ur svärmor då hon får sin familj att må så psykist dåligt så den har splittrats.
    3. Blev sexuellt utnyttjad av min bror när jag var typ 5-6 år. (Han är 6 år äldre)
    4. Har mer eller mindre alltid varit otrogen mot mina pojkvänner
    5. Onanerar nästan varje dag men vill inte ha sex med sambon
    6. Jag gick hem med okända killar från krogen mer eller mindre varje gång jag var ute när jag var yngre.
    7. Jag har ljugit om mina drogproblem tidigare i livet.
    8. Jag har haft seriösa planer på att döda min bror när han sover då jag anser att alla skulle må bättre utan honom
    9. Jag litar inte på någon (inte ens mig själv ibland)
    10. Jag hatar en av mina sk vänner så mycket att jag bara utnyttjar henne
    11. Jag vill så innerligt ha en hund och jag blir skitledsen varje gång min sambo säger nej även fast jag inte visar det
    12. Jag vill vara ute och bli brun men sitter inne för att sambon inte vill gå ut.
    13. Jag har ibland funderat på att hora ut mig för att få in lite extra pengar
    14. Jag blir väldigt bortskämd av min mor och hennes fästman för att jag vet hur jag ska manipulera dom
    15. Jag ljuger ibland om hur mycket saker och ting kostar för att jag är rädd att min sambo ska bli sur på mig.

Finns mer men orkar inte skriva.

• Anonym (Otrohet)

Jag blev kär i och var otrogen med en kollega. Min man känner till det, men det är ändå en hemlighet. Vad min man inte vet är att jag drömmer om den andre och tänker på honom jämt. Tror mitt undermedvetna försöker straffa mig för vad jag gjort och tvingar mig att återuppleva allt om och om igen. Har dock inga känslor kvar för den andre (endast vänskapliga alltså).

• Anonym (tragik)

Vad i hel... ändå var jag tvungen att säga det 2 gånger....

Att min pappa slog min mamma när jag var liten är också något jag aldrig kommer att tala om för någon.

• Anonym

Jag är mytoman. Anstränger mig hela tiden för att inte ljuga om saker, men ibland när jag är disträ så bara kommer det av sig självt. Om jag vill/behöver ljuga kan jag göra det hur lätt som helst. Det skulle förmodligen inte ens fastna i en lögndetektor, för jag gör det så lätt och naturligt.
    Jag vill verkligen inte vara det och skäms, men jag verkar inte kunna sluta helt. Har varit såhär sedan jag var liten. Min bror har sagt att jag kunde ljuga utan att blinka innan jag knappt kunde gå.

• Anonym (DumtKanske)

Jag har haft en kk-relation med min bästa kompis lillebror i nästan ett år. Ingen som vet förutom vi två, men kan ju bli lite konstigt på kalas =)

• Anonym

Jag och en kille i min klass , var ca åtta år, hade sex tillsammans

• Anonym (Sandra)
    Efter alla svek min mamma låtit mig genomlida så har jag blivit känslokall. Skulle hon försöka ta livet av sig igen, så vet jag inte om jag blir ledsen... Jag är otrogen mot min sambo. Inte fysiskt, men psykiskt. Jag är kär i min kollega, som är kvinna. Jag är bisexuell. Bara vissa vet om det.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?