• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Jag har inga mörka hemligheter....däremot hemligheter för vissa människor av det mer trångsynta slaget. Jag har gjort en del saker i mitt liv som vissa skulle döma ut mig totalt för :-P

Som tur är så har dessa människor inte en susning och skulle aldrig tro dessa saker om mig.

• Anonym
    Opcode skrev 2012-07-13 17:49:20 följande:
    Varför kallar du mig trångsynt?
    Jag har inte kallat dig trångsynt.....???
  • Anonym
    Opcode skrev 2012-07-13 17:50:55 följande:
    Tycke precis du skrev "vissa människor" menar du att inte jag är människa nu? Är det något mer du vill spotta ut på mig när du ändå är igång???
    Men jisses. Bara för att jag skriver vissa människor behöver jag väl inte mena dig. Jag har inte ens en aning om vem du är...
  • Anonym
    Opcode skrev 2012-07-13 17:54:32 följande:
    Du bagatelliserar mig nu också. Vad har jag gjort dig egentligen människa? Varför förtjänar jag detta? Fram med korten på bordet och sluta försöka slingra dig ur dina elaka uppsåt. 
    *fiser åt ditt håll*
  • Anonym
    Opcode skrev 2012-07-13 17:56:42 följande:
    Ägg? Ja det förstod jag.
    Haha, vad har du tagit? Och vart fick du tag på det?
  • Anonym
    Opcode skrev 2012-07-13 17:58:25 följande:
    Några öl bara, Systembolaget heter det- dit kan du gå när du fyllt 20 också ;)
    Jag tror jag vet vart det ligger. haha
  • Anonym

Att jag inte har någon större livslust.

• Anonym

Något jag talar tyst om och bara med sådana jag är bekant med och likasinnade är att jag är rasist! Mest avskyr jag araber, muslimer och ensamkommande flykting"barn". "Barn" ?hahahahahaha. Ja man får töja rejäääält på begreppet "barn" om man ska lyckas klämma in dessa svartmuskiga skäggstubbiga unga män i den kategorin. 
    Men som sagt sådant pratar man tyst om och jag är förvånad (eller egentligen inte) att det är så många som knyter näven i byxfickan och längtar till valet så man får rösta på SD!!! Utifrån vad man hör hur det viskas i stugorna och hur många unga resonerar (de som är förstagångsväljare när det blir dags) så tror jag att SD kommer att bli ett mycket stort parti efter valet! Jag är en 56-årig liten kvinna som röstat rött hela livet och är fridsam och snäll och lämnar ALDRIG ludd i torktumlaren men jag är RASIST!!

• Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Ont) skrev 2012-07-12 22:57:56 följande:
    Jag har ingen direkt hemlighet. Utan snarare tankar funderingar och känslor som jag kanske inte delar med mig av för mitt egna bästa.

Jag tycker livet känns total menlöst.
    Jag har svårt att se mig själv lyckas med någonting i framtiden. Jag är en bluff - saknar förståelse för andra människors problem då som jag anser mig ha det värre.

Tycker de flesta människor endast är ytliga. Har svårt att få kontakt med andra, finns inget att prata om.

Jag önskar att jag kunde tänka mindre. Och jag önskar att jag hade förmågan till att tycka om någonting och uppskatta någonting.
    om man inte umgås och pratar  så e det ytligt ,sen att någon kanske står närmare dig än du tror ja så det e klart det är  svårt o veta när man inte pratar (-: (-: bara det är uppskattning (-: tjohoo
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?