Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym
|
-
-
Jag har fast arbete med normal inkomst, bra lägenhet i stan, nya fräscha möbler, alla tror jag har det bra ställt och är noggrann utav mig. Mina vänner brukar kommentera vi är så "avundsjuka" för du har det så bra, vi önskar vi kunde ha det lite som du har det.
Det ingen vet är att jag varje månad måste ta massa sms lån för att klara månaden, har massa kreditskulder överallt. :( Eget fel ingen annans.... -
Meddelande borttaget -
Meddelande borttaget -
Jag röstade SD i år och jag kommer fortsätta göra det tills övriga partier inser allvaret i frågan.
Det är inte en slump att storstäderna börjar få stadsdelar där man inte gärna sätter sin fot efter kl 20. -
Typväljaren för SD då. Räddhågsna individer som tror att Sverige behöver skyddas från omvärlden.snällochgla skrev 2012-07-18 08:45:34 följande:Jag är 50+ och gammal sosse men jag tänker rösta på SD i nästa val. Och då är jag alltså en "vanlig snäll liten tant" !!!!!!!! Men man får liksom nog...............
En av mina hemligheter är hur mitt underliv ser ut efter förlossning. Jag kan inte tänka mig att visa upp det för någon. -
Nej men Sverige behöver skyddas från den kriminalitet som det bidrar med, sen finns det personer som du som vägrar inse det och det är därför partier som SD växer lavinartat. För tack och lov är inte alla döva och blinda.Anonym skrev 2012-07-18 13:51:21 följande:Typväljaren för SD då. Räddhågsna individer som tror att Sverige behöver skyddas från omvärlden.
Du resonerar ungefär som den idiotskribenten i aftonbladet som tyckte det var synd om en invandrare som våldtagit flera kvinnor. -
Tyvärr läser folk för mycket snaskiga reportage och missar att brottsligheten faktiskt inte ökar, eftersom det VERKAR som den gör det.Anonym skrev 2012-07-18 13:55:11 följande:Nej men Sverige behöver skyddas från den kriminalitet som det bidrar med, sen finns det personer som du som vägrar inse det och det är därför partier som SD växer lavinartat. För tack och lov är inte alla döva och blinda.
Du resonerar ungefär som den idiotskribenten i aftonbladet som tyckte det var synd om en invandrare som våldtagit flera kvinnor. -
Du vet inte vad du pratar om. Jag har betydligt bättre insikt i brottstatistik och det är ett faktum att invandringen har dragit upp brottsligheten och speciellt vissa typer av brott. Tror du det är någon djävla slump att det är gängbråk och kravaller i typ rosengård osv flera gånger om året?Anonym skrev 2012-07-18 14:06:21 följande:Tyvärr läser folk för mycket snaskiga reportage och missar att brottsligheten faktiskt inte ökar, eftersom det VERKAR som den gör det. -
http://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?searchId=5&pid=diva2:418645Anonym skrev 2012-07-18 14:06:21 följande:Tyvärr läser folk för mycket snaskiga reportage och missar att brottsligheten faktiskt inte ökar, eftersom det VERKAR som den gör det.
Läs och lär dig fakta istället för att ignorera som alla politiker, du hittar ingen mer pålitlig information på hela nätet komplett med källförteckningar och referenser till enskilda utredningar gjorda av tom statliga enheter som brottsförebyggande rådet.
Sluta snacka skit och ta tag i problemen istället för att beskylla alla vara rasister för dom reagerar över att invandringen orsakar samhällsproblem.