-
Okeeeeeej... Det låter i mina öron inte helt friskt att reagera sådär.Anonym (Hell) skrev 2012-08-02 11:13:20 följande:Alltså kattstryparen.. Kunde fan intesova inatt efter att läst ditt inlägg., Fick mig att på riktigt kräkas.. Fyfan vad vidrigt.. Du borde faktiskt söka hjälp, inte bara för att du ströp katten med dina bara händer utan främst för att du inte känner någon ånger.. Usch -
Men hallå, var denna tråden någon debatt om att ta dö på en katt eller var det en tråd för folk att berätta sina mörkaste hemligheter?! Var det inte också så att man INTE skulle döma/kritisera andras inlägg. Ja det kattmördaren gjorde var sjukt, att hon/han ens kunde med att genomföra det MEN nu har det diskuterats i typ 3 sidor. MOVE ON!!
-
Katten är borta och kommer inte tillbaka, hur mycket folk än sitter och ältar det..
-
Jag brukar låta min dotter ligga i spjälsängen när hon vaknar och ropa efter mig på morgonen, för jag är så trött så jag orkar inte kliva upp. Så länge hon inte gråter så får hon ligga och ropa och prata och hålla på, kan få ligga så i en timme utan problem. Jag känner mig som ett svin när jag hör "Maaaammaaaa! Maammaaaa!" från hennes rum, men inte orkar gå upp men jag är sjukt morgontrött, blir fysiskt illamående på riktigt, hela rummet gungar. Hon är två år förresten...
-
Jag kan ta upp min tvååring ibland typ om han vaknar kl fem och lägga i min säng, så kan han ha bajsat i blöjan men så länge han inte klagar eller bryr sig om det själv så låter jag det vara och så somnar vi om för att vakna ett par-tre timmar senare. Han är ju aldrig röd om rumpan eller verkar ha problem av det så då tycker jag inte att det gör något.
-
Men släpp det nu...CaptainM skrev 2012-08-02 14:51:12 följande:Jag blir arligt talat radd nar jag laser om alla som plagar djur utan nagon som helst anger. Inte bara i den har traden, jag har last andra tradar dar folk dodar andras katter, bara for att de var irriterande. Sjuka manniskor som kan ta ett djurs liv pa sadana satt. -
Seriöst det är redan gjort och han/hon har fått miljoner kommentarer hur hemsk människa den är som dödat katten, sluta tjata nu ni förstår hela tråden!!neeext skrev 2012-08-02 15:11:41 följande:Fy satan vilken vidrig människa du är. -
Jo, en vanlig säng är beställd och på väg nästa vecka. Det går inte att ta bort spjälorna på denna utan att förstöra och det är en gammal släktklenod så det hade nog inte uppskattats.Paisley skrev 2012-08-02 23:32:14 följande:
Varför tar du inte bort ett par spjälor så att hon kan ta sig ut själv och komma och slumra med dej? Istället för att hon sitter fast som ett djur i bur
-
Att mitt ex aldrig hittar någon ny. Om det händer så är min mörkaste hemlighet att dom får ett riktigt jävligt liv tillsammans. Mitt ex är den nedrigaste människan som går i ett par skor.
-
Bor i hyresrätt. Jag och dottern i en tvåa. Visserligen i en stor sådan men ändå. Grannen är en jättetrevligt äldre herre som fick en stor stroke i höstas. Jag har, trots att jag tycker om gubben, hoppats att han inte skulle kunna flytta hem igen så att jag kan söka på lägenheten. Det är en trea. Han får jättemycket hjälp av hemtjänsten.