• Anonym

Vad er är mörkaste hemlighet?

Håller med de andra. Du som ströp katten är inte frisk! Det finns inte en chans att du kan vara det. Kanske du borde söka hjälp? Jag skriver det absolut inte för att vara elak, men det är sant.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-01 22:58:35 följande:
    Håller med de andra. Du som ströp katten är inte frisk! Det finns inte en chans att du kan vara det. Kanske du borde söka hjälp? Jag skriver det absolut inte för att vara elak, men det är sant.
    Vad ska jag söka hjälp för menar du? Jag lever ett fullkomligt bra, fridsamt och sunt liv i övrigt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-01 22:58:35 följande:
    Ja man hoppas att det bara är trams!!!
  • Anonym
    mliten skrev 2012-08-02 08:24:53 följande:
    Så absolut genomvidrigt, jag önskar jag visste vem du var så jag kunde anmäla dig för djurplågeri. Sök hjälp!

Men sluta nu, folk gör ännu konstigare saker då de är ensam! Det var inte ett barn vettu
  • Anonym
    mliten skrev 2012-08-02 08:24:53 följande:
    Så absolut genomvidrigt, jag önskar jag visste vem du var så jag kunde anmäla dig för djurplågeri. Sök hjälp!

Vad skulle bli bättre om han fick veta menar du?
  • Anonym
    MalinTherese skrev 2012-08-02 09:20:34 följande:
    vidrigt, riktigt vidrigt! 

Ska ett djur avlivas så tar man den till en veterinär, snabbt och smärtfritt. Man varken nackar den, stryper den för då är man inte frisk. Och har man inte råd att kanske avliva ett djur ska man fan inte ha Djur.

Hoppas din sambo någon gång får veta vad du gjorde!!  

Blev fel förra! Vad blir bättre om han får veta?
  • Anonym

Jag kanske inte borde ha berättat så ingående om hur jag gjorde och hur allt gick till, det verkar ha väckt starka känslor hos människor. Folk har berättat om mer vidriga saker i tråden utan att folk reagerat såhär så jag borde nog ha hållt mig mer kort. Jag ber om ursäkt om jag har skärrat er, det var inte mitt uppsåt - jag ville bara dela med mig av en av mina hemligheter. :)

//Kattatryparen 

• Anonym
    mliten skrev 2012-08-02 10:10:04 följande:
    Om du är på riktigt så uppvisar du prov på en skrämmande empatilöshet och kyla med psykopatiska drag så jag blir fan rädd att du går lös. Så är du på riktigt-sök hjälp.
    Det var inte jag som skrev det där inlägget.

//Kattstryparen (jag vill inte ta en tillfällig signatur, jag vill kunna erkänna fler hemligheter i tråden utan att de kan kopplas samman) 
  • Anonym

Jag hatar utlänningar..ut med skiten

• Anonym
    MalinTherese skrev 2012-08-02 09:20:34 följande:
    vidrigt, riktigt vidrigt!  Ska ett djur avlivas så tar man den till en veterinär, snabbt och smärtfritt. Man varken nackar den, stryper den för då är man inte frisk. Och har man inte råd att kanske avliva ett djur ska man fan inte ha Djur. Hoppas din sambo någon gång får veta vad du gjorde!!  

Håller med om att kattstryparen betedde sig barbariskt men jag tycker personligen att man mycket väl kan avliva djur själv om man vet vad man gör och gör det skonsamt och smärtfritt. Min familj kommer från landet och mina föräldrar och farföräldrar hade bondgård. Där avlivade man djuren själv och det var en del av livet (dock över ett halvt sekel sedan).
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?