• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym

Alla känner skam när de ligger runt? Varför! Vi är djur och kåta! Frestelsen lätt att falla för och det är såååååå skönt

• Anonym

Blir fruktansvärt kåt av att förnedra och tortera kvinnor.

• Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-07-10 12:21:59 följande:
    Alla känner skam när de ligger runt? Varför! Vi är djur och kåta! Frestelsen lätt att falla för och det är såååååå skönt

skammen handlar nog mer om att man är i ett förhållande och gör detta bakom folk man ändå älskar och tycker om. Sårar helt enkelt.  Jag tror sällan skammen handlar om själva kåtheten och sexet.  Utan för att det helt enkelt sårar den man lever med.  
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (bdsm)
    Anonym skrev 2012-07-10 12:24:45 följande:
    Blir fruktansvärt kåt av att förnedra och tortera kvinnor.
    Hear hear

Inte mycket som klår åsynen av hårt bundna bröst som sitter på en lika bunden och piskad sliddjur

• Anonym

Levt som lyxprostituerad.

skött mina kontakter via vanliga dejtingsidor och haft affärer med gifta män som också betalat mig i form av tjänster. Tex betalat hotellnätter, bjudit på fina middagar, köpt kläder åt mig, gett mig smycken. Fixat i mitt hem.

jag har aldrig nånsin fått kontanter.  Alltid betalning i tjänster.

Från början såg jag det som rent dejtande men det övergick mer och mer till egentligen ren prostitution.  Sexet var skönt och fantastiskt men jag slutade spela charader rätt tidigt och sa som det var att jag dejtar gärna och har gärna sex men mer vill jag inte ha.          

• Anonym
    CAL skrev 2012-07-10 11:32:25 följande:
    På vilket sätt är det synd om hennes barn? Förvånad

Undrar jag med? Mina barn är hela, rena, lyckliga, harmoniska och väl fungerande små individer. Har aldrig hört ett ont ord om mitt moderskap. 
  • Anonym (Djurälskaren)

Vid 11 års ålder lekte jag i dungen som låg en bit bort från vårt hus. Fick då syn på en skata som terroriserade en småfågels bo, hörde att det fanns fågelungar där så jag klättrade upp för att skrämma bort skatan. Råkade då putta till boet och en efter en föll de nakna små fågelungarna ned på marken och dog. Den bilden har etsat sig fast. Jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på vad jag gjorde.

• Shandi
    Anonym (flera) skrev 2012-07-10 11:21:19 följande:
    Fyy... stackars dina små barn..
    Det är ju sånt där som FL isåfall borde ägna sig åt att anmäla...
    You always have the power to change your life, you just need to take the time for it.
  • Anonym (bdsm)
    Shandi skrev 2012-07-10 12:47:40 följande:
    Det är ju sånt där som FL isåfall borde ägna sig åt att anmäla...
    Så nu ska vi ge oss på skötsamma föräldrar?
    Du tänkte nog inte färdigt där, försök igen.

• Shandi
    Anonym (bdsm) skrev 2012-07-10 12:51:57 följande:
    Så nu ska vi ge oss på skötsamma föräldrar?
    Du tänkte nog inte färdigt där, försök igen.
    Men jag tycker väl ändå inte att man är skötsam om man röker på med jämna mellanrum?
    You always have the power to change your life, you just need to take the time for it.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?