• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (det är jag...)

eh... jag har många. Endel så mörka att jag inte ens vågar erkänna dem såhär. Därför tar jag någon som är lite lagom mörk dårå...

sökte jobb en ggn och killen som ville anställa mig gjorde klart för mig att jag skulle få jobbet (trots att jag inte var kvalificierad) genom att ligga med honom. Och jag gjorde det!!! Inne på kontorsbordet, där och då. Jag fick också jobbet men vågade inte gå dit mer. Tänkte att det liksom skulle bara lysa i pannan på mig att jag fått det genom att ligga mig till det. Också var jag rädd för att han kanske ville ligga med mig mer ggr. Kände det som om han hade en hake på mig, liksom.

Kan tillägga att jag inte var gammal då, typ tonåring. Det är en mörk hemlighet som jag inte brukar berätta. Ser honom ibland på stan. Det är piinsamt... 

• Anonym (Missnöjd)
    Súdamerika skrev 2012-07-10 19:52:40 följande:
    Okej så du vill vara otrogen, har varit otrogen med samma man, vill 'orent' bli gravid och du klagar på att dina vänner är falska?
    Ja jag VILL vara otrogen, men kommer inte vara det. Jag var otrogen då vi precis hade träffats och mitt val var att jag hade gjort slut, men inte meddelat honom detta. Efter en tid ifrån varandra (fortfarande utan att meddela att det var slut) så fann vi varandra igen.

Ja, mina vänner är falska, jag är inte falsk. Min man vet att jag VILL vara otrogen för att jag har så stort behov av sex och han har inget behov alls. Men min man vet också att jag inte kommer göra det igen och hur dåligt jag mådde då vi fann varandra igen efter mitt misstag.

Alla mina vänner (tjejer) snackar skit bakom ryggen på varandra och jag skulle kunna betala en stor summa för att få veta vad de pratar om mig.

Att man ska behöva förklara ingående för en vuxen, mina vänners falskhet har inte ett dugg med mitt beteende mot min man att göra?! Så nu vet du det :)
  • Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-12 11:33:01 följande:
    Kanske ÄNNU bättre och inte skaffa katt ALLS! Fyfan...  

Barnen älskar att ha ett husdjur att ta hand om och ge kärlek! De blir lätt uttråkade annars då vi är på landstället! Den tiden katten lever har katten det väldigt bra
  • Erika89

Huuur kan det vara så svårt att hålla idiotiska diskussioner här ifrån?! Jag vill FORTFARANDE inte läsa om något annat än hemligheter här! Gah!

• ftp
    Anonym skrev 2012-07-12 13:16:19 följande:
    Barnen älskar att ha ett husdjur att ta hand om och ge kärlek! De blir lätt uttråkade annars då vi är på landstället! Den tiden katten lever har katten det väldigt bra
    Du förvarar alltså meningslösa avrättningar på oskyldiga djur?
    Det är inte mycket som får mig att höja på ögonbrynen idag men jag måste säga att det du skriver väcker en avsmak hos mig.

Tar ni er an en katt så ta hand om den, katter är inga möbler man slänger bort eller kasserar efterhand.

Erika89 skrev 2012-07-12 13:17:10 följande:
    Huuur kan det vara så svårt att hålla idiotiska diskussioner här ifrån?! Jag vill FORTFARANDE inte läsa om något annat än hemligheter här! Gah!
    Läs inte om det stör dig.

• Anonym
    ftp skrev 2012-07-12 13:22:43 följande:
    Du förvarar alltså meningslösa avrättningar på oskyldiga djur?

Det är inte mycket som får mig att höja på ögonbrynen idag men jag måste säga att det du skriver väcker en avsmak hos mig.

Tar ni er an en katt så ta hand om den, katter är inga möbler man slänger bort eller kasserar efterhand.

Läs inte om det stör dig.

Nu blir jag less! Sånt hyckleri, du skulle inte sagt nått om det var tamråttor eller fladdermöss! Katter är ju så himla speciella, det är bara bondkatter vettu
  • ftp
    Anonym skrev 2012-07-12 13:28:40 följande:
    Nu blir jag less! Sånt hyckleri, du skulle inte sagt nått om det var tamråttor eller fladdermöss! Katter är ju så himla speciella, det är bara bondkatter vettu
    Inte det det handlar om, tar man sig an ett djur, kvittar vilket så tar man hand om den så länge den lever, att slå ihjäl djuret efter "säsongen" är bara sadistiskt.

• Anonym
    ftp skrev 2012-07-12 13:30:17 följande:
    Inte det det handlar om, tar man sig an ett djur, kvittar vilket så tar man hand om den så länge den lever, att slå ihjäl djuret efter "säsongen" är bara sadistiskt.

Var det allt?
  • ftp
    Anonym skrev 2012-07-12 13:32:43 följande:
    Var det allt?
    Nej, vi får hopas på lite karma i det fallet.

• Loveistheshit
    ftp skrev 2012-07-12 13:30:17 följande:

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?