• Anonym (människa)

Vad er är mörkaste hemlighet?

Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

• Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 20:46:10 följande:
    Tidelag är inte kriminellt i Sverige.
    Iallafall inte sedan 1944. Som sagt ge fan i att skaffa kåta djur om ni inte tål det. 
  • Anonym (inte dålig)
    Anonym skrev 2012-07-11 20:47:03 följande:
    Iallafall inte sedan 1944. Som sagt ge fan i att skaffa kåta djur om ni inte tål det. 
    Idiot
  • ftp
    Anonym (spyyyr) skrev 2012-07-11 20:45:00 följande:
    Ni vet väl om att tidelag är olagligt!!
    Nej, det är inte det inte.*

• Anonym (Emelie)

Det är så jäkla sjukt/konstigt/obegripligt att tidelag är förbjudet när det är heeeelt okej att mörda djur och äta upp dem! Det kallar vi "fredagsmys". Mmm vad gott med BEA till. Mer kött, mer kött!

Jag skulle varken vilja bli våldtagen eller uppäten, men tvingas jag välja blir jag hellre påsatt.

• Anonym (Daisy)

Jag skäms för att jag träffat så mycket idiotkillar och gjort 2 aborter vilket typ ingen vet om i dagens läge, har gradvis bytt ut bekantskapskretsen med åren så..
    Den första aborten känns inte så tabu, den hände när jag hade pojkvän, vi båda var tonåringar, han trodde han va steril pga en skada men det var han visst inte, det var ett gemensamt beslut men ändå ledsamt såklart.

Den andra är däremot en djup hemlighet, det var kanske 7 år senare, då hade jag blivit mamma o mitt barn var några år gammalt då. Pappan till det barnet jag har ville att jag skulle göra abort där med, men det vägrade jag, det är så hemskt att gå igenom en abort både fysiskt o psykiskt, annars skulle jag väl haft 3 aborter på mitt samvete.
    Iaf så träffade jag en kille och vart gravid efter några månader, märkte det när jag redan avrundat relationen för att han var helt knäpp o ville bara dricka öl o spela på sin dator, jag skäms enormt för att jag alls började träffa det där puckot, han var 8 år äldre o var ful som fan men han verkade snäll i början.
    Jag skäms enormt för att det blivit som det blivit, men jag har iaf lärt mig mina läxor, senaste pojkvännen jag hade var jag snabb med att sätta in en p-stav.
    Jag ville ju eg inte ens ha sex med de här killarna utan det var något jag trodde jag måste ställa upp på för att bli omtyckt, jag var inte ens ihop med dom utan vi var på nåt slags dejtingstadie, o jag visste inte hur till säga sa nej till sex, eller ens ta upp det här med kondom, det var som att det slagit slint i min hjärna på något vis, för när jag va tonåring kunde jag nog säga nej. Men det var väl för att jag mådde så dåligt, hade så dåligt självförtroende så det var inte klokt.
    Inget ansvar alls för skydd tog de där nötterna till killar heller, tog för givet att man antingen är lössläppt nog att ta p-piller (fast man just träffats) eller att det "bara" är att göra abort för det tar ju inte ont o blöder i deras små snorrar... Känns inget vidare att en av dom är mitt barns far dessutom *ångest*
    I dagens läge har jag varit i celibat i flera år o vågar inte dejta nån heller eftersom jag är en idiotmagnet tydligen.

• ftp
    Anonym (Emelie) skrev 2012-07-11 21:50:22 följande:

Det är så jäkla sjukt/konstigt/obegripligt att tidelag är förbjudet när det är heeeelt okej att mörda djur och äta upp dem! Det kallar vi "fredagsmys". Mmm vad gott med BEA till. Mer kött, mer kött!

Jag skulle varken vilja bli våldtagen eller uppäten, men tvingas jag välja blir jag hellre påsatt.

Men det är inte förbjudet att ha sex med djur.
    Plåga djur är förbjudet.

Tvivlar starkt att en hanhund som sätter på en hona lider av det även om honan råkar inte ha päls

• Anonym (Emelie)
    ftp skrev 2012-07-11 21:52:26 följande:
    Men det är inte förbjudet att ha sex med djur.
    Plåga djur är förbjudet.

Tvivlar starkt att en hanhund som sätter på en hona lider av det även om honan råkar inte ha päls

Är det inte? Trodde att tidelag för förbjudet sen något år tillbaka.
    Håller med dig oavsett. Hanhundar juckar ju på allt de kommer åt. Tror att de precis lika gärna juckar på en man som en hårlös "hona" som du så smakligt uttryckte dig dock. Män har ju för det mest mer "päls" också. ;)
  • Anonym
    Anonym (inte dålig) skrev 2012-07-11 20:49:28 följande:
    Idiot
    Blir jag kallad idiot för att jag påpekar det inte är förbjudet, jag kan väl knappast rå för vad andra gör med sina djur?
  • Anonym
    Anonym (Emelie) skrev 2012-07-11 21:57:55 följande:
    Är det inte? Trodde att tidelag för förbjudet sen något år tillbaka.
    Håller med dig oavsett. Hanhundar juckar ju på allt de kommer åt. Tror att de precis lika gärna juckar på en man som en hårlös "hona" som du så smakligt uttryckte dig dock. Män har ju för det mest mer "päls" också. ;)
    Nej det är inte förbjudet om än omoraliskt, men tidelag blev avkrimilariserat 1944- varför vet jag däremot inte.
  • Petrol
    Anonym skrev 2012-07-11 22:09:47 följande:
    Nej det är inte förbjudet om än omoraliskt, men tidelag blev avkrimilariserat 1944- varför vet jag däremot inte.
    Det blev avkriminaliserat som en följd av att homosexualitet blev det såvitt jag vet.
    Vari logiken där finns är jag dock inte helt säker på då de inte har speciellt mycket med varandra att göra.

Men så har jag förstått det.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?