• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (Man 45)

Beror på hur läget är med sambon. Har vi sex 1-3ggr i veckan behöver jag inte runka. Men är det normen, dvs. 2-3 ggr i månaden så kan det bli 2-3 ggr per vecka.

• AndLarSwe

Ibland runkar jag kanske inte på flera dagar. Men oftast varje dag ibland flera gånger per dag. Beror på vad man sett under dagen. Ute runkar jag ofta. Ofta när jag är ute o springer. Går in några meter i skogen o hoppas se nån tjej som kommer springandes. Perfekt kika på o spruta till. 

• Anonym (Ja)
    AndLarSwe skrev 2023-12-29 11:06:42 följande:

Ibland runkar jag kanske inte på flera dagar. Men oftast varje dag ibland flera gånger per dag. Beror på vad man sett under dagen. Ute runkar jag ofta. Ofta när jag är ute o springer. Går in några meter i skogen o hoppas se nån tjej som kommer springandes. Perfekt kika på o spruta till. 

Brukar vara väldigt uppskattat att runka ute i det fria.
    Kvinnor gillar att se det.
  • Anonym (Varför bara för män?)

Varför är det här en tråd bara för män? Bara för att man inte har en egen penis betyder inte det att man inte kan uppskatta att dra en runk på sin mans penis, så ja vi kan också vilja runka ibland, inte ha sex normalt eller ge oralt utan bara vilja dra en runk och spruta ut på parkettgolvet liksom. Kvartalsvis får jag den driften. 

• Mack87

Jag runkar minst 6 dagar i veckan.
    Mest udda är nog en toa i en kyrka 

• Anonym (Zzzz..)
    Anonym (Varför bara för män?) skrev 2023-12-30 00:39:28 följande:

Varför är det här en tråd bara för män? Bara för att man inte har en egen penis betyder inte det att man inte kan uppskatta att dra en runk på sin mans penis, så ja vi kan också vilja runka ibland, inte ha sex normalt eller ge oralt utan bara vilja dra en runk och spruta ut på parkettgolvet liksom. Kvartalsvis får jag den driften. 

Antagligen för att mäns könsorgan oftast är ett aptrist ämne att diskutera utom för penisfixerade ängsliga pojkar och gaysen. 
  • Krutis

Är man helt bakom flötet om man skriver att man gör det typ 1-2 ggr i veckan ? .

Man 34 .

• Anonym (Varför bara för män?)
    Anonym (Zzzz..) skrev 2023-12-30 02:50:13 följande:
    Antagligen för att mäns könsorgan oftast är ett aptrist ämne att diskutera utom för penisfixerade ängsliga pojkar och gaysen. 
    :) Jag tycker det manliga könsorganet är ganska intressant. En väninna är urolog och är väldigt intresserad av det manliga könsorganet, penisar och testiklar är typ hela hennes yrkesliv. Hon kan hålla entimmes-monolog om man skall kauterisera eller knyta sädesledare efter vasektomi och sådana saker. Så jag håller inte med om att det bara är ett ämne för ängsliga pojkar och gays. 
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)