• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (Jag)

Är snart 70 men har runkat sen jag var 12. Nu runkar jag flera gånger i veckan men slutar ofta innan sprut. Har jag sprutat får jag inte fart på kuken mer den dagen. 

• Gaskarl
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2020-07-18 14:38:50 följande:

Någon man som är kåt nu och runkar?

Senare..Vill du vara med?
  • Anonym (Ibland)
    Anonym (Bla) skrev 2020-08-10 03:39:12 följande:
    Udda.... i skogen en gång då man var 14 typ.

Utomhus, se ovan. Jag är lat och orkar inte krongla.

Utomhus finns inga bra möjligheter att ta hand om kladdet eller tvätta händerna samt det skapar mer tvätt.

Tämligen ofräscht att gå runt med sperma på sig och kläderna.
    Inte utomhus men däremot i ett uthus ibland i tonåren. Ta hand om nej, det fick gå i kalsongerna bara. Ofräscht visst, men det var för skönt för att låta bli.
  • Anonym (Njutaren)

Varje dag... utomhus i skogen :):)

• Anonym (Runkarn)
    Anonym (Bla) skrev 2020-08-10 03:39:12 följande:

Tro ingen har ett strikt schema att jag ska funka 4 gånger i veckan. Det varierar rätt ordentligt allt från 2-3 gånger om dagen till var tredje månad..

Udda.... i skogen en gång då man var 14 typ.

Utomhus, se ovan. Jag är lat och orkar inte krongla.

Utomhus finns inga bra möjligheter att ta hand om kladdet eller tvätta händerna samt det skapar mer tvätt.

Tämligen ofräscht att gå runt med sperma på sig och kläderna.

Hur tänker du nu om du runkar utomhus? Du runkar väl inte i motvind så du får sperman på dina kläder? Varför skulle du gå runt med sperma på dig? Man sprutar väl rätt fram :) Inget kladd
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Runkarn) skrev 2020-08-13 12:19:06 följande:

Hur tänker du nu om du runkar utomhus? Du runkar väl inte i motvind så du får sperman på dina kläder? Varför skulle du gå runt med sperma på dig? Man sprutar väl rätt fram :) Inget kladd

Satsa på dig själv! Runka i motvind!
  • Anonym (Bla)
    Anonym (Runkarn) skrev 2020-08-13 12:19:06 följande:

Är inte slut i huvudet men som alla män vet kan det hamna lite var som. Med tanke på rörelsen kan det lika gärna kladda fast i förhuden och komma tillbaka.

Även om det inte gör det här du fortfarande en del sperma på snoppen. Då ska du typ ha våtservetter med dig typ.

Sen är det inte ovanligt att man får en del på handen...

Kort och gott det är ingen bra plats ut om man inte har möjlighet att tvätta av sig.
  • Anonym (Opyla)

Väldigt olika, men oftast då jag bestämmer mig att ha blöja för en stund. Kanske 8-10 ggr i månaden.

• Anonym (Link)

Lite olika, men senaste tiden minst en gång om dagen.

Konstiga/udda platser är skogen, jobbet (arbetsrummet), balkongen med mera. Senaste udda stället var på en klippa i samband med nakenbad.

• Småvarmt

Jag runkar ofta min fru är handikappad så vi har inget sexliv det får jag sköta själv.

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)