• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Anonym (The…..)

Runkar minst 1 gång varje dag?

Skulle klia mig på pungen men det blev en runk

I en skogsmaskin är kanske det mest udda

• Anonym (Tycker)

Tycker kvinnor det här är ett intressant ämne

• zz22zz

Börjar dagen med att runka bort morgonståndet och drar även en runk innan jag ska sova. Ibland blir det ytterligare en gång på dagen. Runken kan även ersättas av sex med sambon.

• Anonym (Peter)

Hej
    Jag brukar göra detta varje vecka 2 gånger 
    I veckan .

• Anonym (Ja)

Runkar sisådär tre dagar i veckan. Händer ofta på jobbet.

• Anonym (Knullgubben)

Knullar hrllre, men i brist på fitta blir det en och annan runk

• PappaX3

Allt från 5 gånger om dagen till ett par gånger i veckan. Beror på hur livet är i övrigt, stressfaktorer och sådant kan minska onanerandet. 

Onanerar i stort sett lika mycket vare sig jag är i förhållande eller ej, det är två helt skilda saker för mig, några ggr färre i veckan kanske. 

• Anonym (Ja)
    PappaX3 skrev 2023-01-04 15:20:29 följande:

Allt från 5 gånger om dagen till ett par gånger i veckan. Beror på hur livet är i övrigt, stressfaktorer och sådant kan minska onanerandet. 

Onanerar i stort sett lika mycket vare sig jag är i förhållande eller ej, det är två helt skilda saker för mig, några ggr färre i veckan kanske. 

5 (!) gånger om dagen? Hinner du med något mer att runka de dagarna det sker så ofta?
  • PappaX3
    Anonym (Ja) skrev 2023-01-04 19:39:22 följande:
    5 (!) gånger om dagen? Hinner du med något mer att runka de dagarna det sker så ofta?
    Det tar inte lång stund alla gånger :D

Är det en sån dag att det blir 4-5 ggr, vilket inte är speciellt ofta, då är det ju en dag då jag är kåt mest hela tiden, och låter det komma fort. 
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)