• Anonym (Onanist, javisst)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

• Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Hejhjälpmig

Jag vill veta om ni killar har svårt att erkänna att ni onanerar? Jag skäms aldrig om min man hört mig stöna hårt till porr, men han blir jätteskamsen när jag frågar om han haft det skönt eller kommer in och stör honom och ser honom framför nån film... speciellt när han använt leksaker, köpte en fleshlight han svär på att aldrig använt- trots jag kommit in när den är i händerna

• Zoldaten76
    Hejhjälpmig skrev 2020-07-18 02:39:06 följande:

Jag vill veta om ni killar har svårt att erkänna att ni onanerar? Jag skäms aldrig om min man hört mig stöna hårt till porr, men han blir jätteskamsen när jag frågar om han haft det skönt eller kommer in och stör honom och ser honom framför nån film... speciellt när han använt leksaker, köpte en fleshlight han svär på att aldrig använt- trots jag kommit in när den är i händerna

Jag skulle inte skämmas men som jag sagt.. När jag har förhållande brukar jag sällan runka.. Eftersom jag och partnern förhoppningsvis har sex ofta.. ????

Sen tror jag det beror på hur partnern lägger fram att hon kommit på dig.
  • Anonym (Var dag)
    Hejhjälpmig skrev 2020-07-18 02:39:06 följande:

Jo jag blir skamsen och vette tusan varför det är så? Måste vara något som man blivit itutad som liten kan jag tänka mig, något som ligger i bakhuvudet och snurrar. Fast om min partner skulle säga att hon tyckte om att se så skulle det vara en annan sak.
  • Anonym (Kåt kvinna)

Någon man som är kåt nu och runkar?

• Zoldaten76
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2020-07-18 14:38:50 följande:

Någon man som är kåt nu och runkar?

Nu börjar man fundera på det faktiskt.. ????
  • Berget1977

Det varierar lite hur ofta det händer, mest beroende på hur mycket jag jobbar. Det kan gå från varje dag till en gång per vecka. Och av någon konstig anledning tenderar det till att bli oftare ju längre tid det gått sedan frun varit sugen.

Och till den seriösa frågan. Har hänt, men ofta är det inte. Har en runda jag går där det finns en undangömd plats där det runkats en del. Mest för att det är skönt med vinden och sol på kuken, och så klart spänningen i det hela.

• Anonym (Hej)

Ca 1-2 gånger om dagen . Sambon vill aldrig längre så då löser man det själv..

• Binyfiken68

Runkar mer eller mindre varje dag. Är bisexuell.Funkar dåligt med frun så händer att jag även ligger med killar. Är två killar jag brukar vara med. Fast bara en i taget.

Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)