• Anonym

    Jag som bokade dejt med min sambo - och hur gick det sen ?

    I Juni så postade jag denna tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m65337235.html 

    Många har redan sett och läst den, ni andra kan ju alltid kika in nu.
    Men hur gick det sen ?
    Nu har lite mer än en månad gått .

    Och vi bor nu ihop igen !
    Nä jag skojar mer er, det förstod ni väl ?;)

    Jag har inte träffat mitt ex sen han hämtade sina grejer med sin lillasyster .
    Han mejlar eller smsar flera gånger i veckan, han saknar mig, han skriver förlåt osv.
    Enligt ryktena så är han väldigt deprimerad över detta.

    Hans mamma har hört av sig för någon vecka sen och försökt "tala mig tillrätta" utan någon större respons från min sida.

    Jag har bytt nummer, och mejladress, jag flyttar i Augusti då jag ska plugga vidare på en annan ort .
    På den orten så har jag över nätet fått kontakt med en kille som skulle kunna intressera mig.

    Jag tar det lugnt just nu, det var ju bara en månad sen men vi får se hur det går .
    Jag börjar om helt enkelt och ska försöka att släppa allt det som hände med flytten

    Jag mådde väldigt dåligt dom första två veckorna, jag grät hela tiden, grät av låtar på radion, ni vet hur det känns när man är krossad, som att alla låtar på radion hånar och påminner en .
    Jag skrek av gråt, låg på soffan, golvet, sängen .

    Det känns bättre idag, jag vet inte hur min tillit kommer att se ut för framtida dejter och träffar, men det tar jag då .

    Tack till alla som följde mig dom dagarna, för alla som pushade på .

    Ni var guld Hjärta 

    / P 

  • Svar på tråden Jag som bokade dejt med min sambo - och hur gick det sen ?
  • Anonym
    chokladochmaränger skrev 2012-07-18 01:41:46 följande:
    Säker på att killen du fått kontakt med inte är ditt ex?

    Haha ja jag har fått bilder o kollat upp hans facebook :)
  • Anonym

    Lycka till, och även om du inte tror det just nu, så finns det många bra killar som aldrig skulle göra som det ex. gjorde. Jag tror att du är tillräckligt smart för att säkert hitta en bra kille.  

  • Anonym

    Om någon tjej är otrogen mot mig så får hon bli fastspänd, naken, ute i cykelstället.

  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-18 02:22:41 följande:
    Starkt av dig TS! Lycka till i framtiden!
    Tack så jättemycket :)
  • Anonym
    Rådjur skrev 2012-07-18 02:41:06 följande:
    Jag måste bara säga att du är sjukt grym! Läste nyss första inlägget i din gamla tråd och sammanfattningen - fy fan vad jag är imponerad av ditt mod Skrattande Du gjorde en sån grej som man typ bara ser på film!
    Önskar dig all lycka i framtiden iallafall, hoppas du träffar någon som kan vara dig trogen!
    Tack så jättemycket för dina ord Hjärta
  • Anonym
    Glädje58 skrev 2012-07-18 03:57:06 följande:
    Gött att höra du mår bra och tar dig framåt.

    varma kramar från mig Solig 
    Många kramar , du var så fin i tråden Solig
  • Anonym
    Lyckligajag78 skrev 2012-07-18 04:01:09 följande:
    Vilken tjej alltså {#emotions_dlg.flower}
    Skål
  • Anonym
    Marlee skrev 2012-07-18 04:38:13 följande:
    Å gud, dina trådar var precis vad jag behövde en sån här kass natt! Skål
    Hoppas att det vänder från det kassa snart Hjärta
  • Anonym
    Anonym (Lycka till) skrev 2012-07-18 06:19:17 följande:
    Hoppas du hittar en bra man. Du kan verkligen vara stolt över dig själv. Lycka till i framtiden. Ha en skön sommar
    tack och detsamma till dig
  • Anonym
    YummyMami skrev 2012-07-18 10:13:02 följande:
    Heja heja!
    Sa du till mamman att varför du dumpa gullungen hennes?
    Nej, jag har sagt att jag inte vill leva mitt liv med en lögnare, det är allt.
    Hon skulle aldrig tro mig och trakassera mig ännu mera, hennes pluttepojke skulle ju aaaaaldrig
  • Anonym
    Smukke skrev 2012-07-18 10:18:14 följande:
    Haha fy fan så arg jag blev när jag läste att ni bodde ihop igen, och lättnaden i bröstet sen, herregud. 

    Starkt gjort av dig, du vet att du kommer få ett så mycket bättre liv utan honom. Är bra att vara lite försiktig inför framtida förhållanden men låt inte detta förstöra din möjlighet att lita på någon annan :)

    Stort lycka till :) 
  • Anonym

    Jag följde din tråd från start, du är helt sjukt stark!! Det kommer gå jättebra för dig i fortsättningen.

    Vilken tjej!!! Förvånad Borde finnas många fler som du!

    Kram på dig! {#emotions_dlg.flower} 

  • Anonym
    Anonym (Hur-tänker-du) skrev 2012-07-18 13:22:36 följande:
    Hmm nu måste jag fråga... Hur tänkte du nu? Varför just ute i cykelstället? Nån ny kinky grej jag inte har koll på?
    Ja, det är läckert. Har sett flera nakna kvinnor fastspända där.
Svar på tråden Jag som bokade dejt med min sambo - och hur gick det sen ?