• Aaliyah

Jag hatar HEN!!!

Jellybeanbaby skrev 2012-10-21 15:09:27 följande:
    Men jag skriver ju inte i den här tråden längre... :(
    Iaf kul att se att du får dig en släng av sleven. Det förtjänar du.

----

Förövrigt var det någon här ovan som undrade varför Daddy Cool inte använde "hen" isätllet för ordet "vederbörande".

Jag kan svara för mig, jag har använt ordet "vederbörande" eller "denne" i hela mitt liv.
    Till skillnad från "ordet" "hen" som jag aldrig någonsin kommer använda.

Det är just sånt där jag HATAR. När andra försöker bestämma vilka ord som "ska" användas. Lobba hos någon annan ffs.
    Trevligt att du förstår att det är olämpligt att försöka bestämma vilka ord som andra ska använda. Skrattande
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah
    Aaliyah skrev 2012-10-21 15:34:53 följande:
    Trevligt att du förstår att det är olämpligt att försöka bestämma vilka ord som andra ska använda. Skrattande
    Så jag utgår från att du framgent inte har några synpunkter på att vissa vill använda hen och lämnar tråden nu?
    I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah
    PumpkinQueen skrev 2012-10-22 12:34:47 följande:

Härskarteknik och Personagrepp är väl dina andranamn, så jag förstår inte vad du klagar över.
    Tack.
  • Aaliyah
    Element skrev 2012-10-22 19:30:27 följande:
    Jag har alltid respekterat kvinnor, tyvärr har min kvinnosyn försämrats markant efter att ha stiftat bekantskap med Familjeliv. Kanske är det samma fenomen som inom andra områden.
    Du kanske tänker som italienarna? Alla kvinnor är horor utom din mamma som är ett helgon.
  • Aaliyah
    CMM skrev 2012-10-22 20:30:35 följande:
    Just sånt där är det förresten som gör att jag har svårt att ta dig på allvar. Det och pussmunnarna. Däremot inte det faktum att du är kvinna. Ledsen om jag förstörde din världsbild nu.
    Det är väldigt ok med mig.Skrattande
  • Aaliyah
    PumpkinQueen skrev 2012-10-23 11:49:03 följande:

Är det inte en härskarteknik att anklaga andra för att använda härskartekniker? Obestämd

Förövrigt har jag aldrig förnekat att jag ibland kommer med osakliga påhopp på personer som jag upplever förtjänar det. Det gör min tillvaro lite roligare.

Kyss

Kyss
  • Aaliyah
    CMM skrev 2012-10-23 11:51:37 följande:
    Inte en aning. Men att du tycker osakliga påhopp är roliga förklarar en hel del.
    Äh, ta av dig offerkoftan nu. Så synd är det inte om dig
  • Aaliyah

När jag hör ordet "statsfeminism" tänker jag på ett citat av Joseph Goebbels: If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. Otäckt att tänka sig. Element kanske blir statsminister en dag. Med CMM som propagandaminister.

• Aaliyah

CMM: jag kan tänka mig att han har många polare bland dem som kommunicerar med dig.Glad

• Aaliyah
    ljung och viol skrev 2012-10-28 17:25:57 följande:

Nej, det är en annan..

Men kan gärna lägga upp min presbild. Är iofs osminkad där, men det syns att jag är en kvinna!

Lär väl få anonyma kommentarer om hur ful jag är, men det får man tåla när man lägger ut bilder så här.    
    Men hur blev ämnet i tråden ditt utseende?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!