• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd

Hej alla glada :)

Tänkte starta upp en bildtråd där vi kan dela med oss om bilder så småningom. Bilder på våra fina & växande magar, saker vi köpt till oss själva eller bebisen osv.

Bara att börja dela :) 

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd
  • Laliii

Magen i Vecka 8 - 7+0

• Laliii

Dessa små skor, köpte jag och min man för hela 6 år sedan, då vi enbart hade varit tillsammans i 1 år. Vi sa då att dessa skulle vara till vårt framtida barn. Tänka sig att om ca 6 & en halvmånad så kommer det att äntligen finnas små fötter i de :) Bebisen allra första skor/plagg och vi kommer att lämna BB med någon av dessa!

• Laliii

Magen i vecka 9, 8+0 :)

Nog har det blivit fylligare sedan förra veckan haha!

• killerqueen

20,7 mm litet monster! :)  Blev flyttad en dag, så är 8+5 istället för 8+6 :)
    Nu kunde vi inte hålla oss längre så nu är det helt officiellt, och med tanke på hur dåligt jag mår så började folk lista ut det själva ;d

• Laliii
    killerqueen skrev 2012-08-03 10:31:20 följande:
    20,7 mm litet monster! :)  Blev flyttad en dag, så är 8+5 istället för 8+6 :)
    Nu kunde vi inte hålla oss längre så nu är det helt officiellt, och med tanke på hur dåligt jag mår så började folk lista ut det själva ;d

Naw liiiiten :D Vad roligt :D hihi så vår ser ungefär sådär ut med, är i 8+5 idag :)
  • killerqueen
    Laliii skrev 2012-08-03 11:02:55 följande:
    Naw liiiiten :D Vad roligt :D hihi så vår ser ungefär sådär ut med, är i 8+5 idag :)
    Ja, det är helt sjukt kul! :D Kan inte fatta det haha :D Dock behöver jag redan beställa mammakläder för jag får inte på mig några av mina byxor ^^
  • Laliii
    killerqueen skrev 2012-08-03 11:22:01 följande:
    Ja, det är helt sjukt kul! :D Kan inte fatta det haha :D Dock behöver jag redan beställa mammakläder för jag får inte på mig några av mina byxor ^^
    Haha samma här, mkt sitter tajt nu alltså :D
  • Laliii

Ny vecka, vecka 10, ny magbild :)

• Laliii

Bjuder även på denna lilla collage på magen under de senaste 3 veckorna :)

Lite har det allt nog växt & jag med den haha!

• killerqueen

9+2 och FRUKTANSVÄRT svullen!

Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd