• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd

Hej alla glada :)

Tänkte starta upp en bildtråd där vi kan dela med oss om bilder så småningom. Bilder på våra fina & växande magar, saker vi köpt till oss själva eller bebisen osv.

Bara att börja dela :) 

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd
  • Erya
    Piijuva skrev 2012-09-16 20:18:33 följande:
    Vecka 14+0 igår. Inte alls lika stor som er :/

Lite har du nog börjat få :) Det kommer, helt plötsligt kommer det ;P
  • Emmut

Här har vi det lilla kärleksbarnet som vi fick se på dagens KUB-ul :) Allt såg bra ut och det känns väldigt skönt. Dock så är BF inte längre 29 mars, utan 7 april (en till veckans väntan, suck haha!)
  • Laliii
    Emmut skrev 2012-09-18 15:45:30 följande:

Här har vi det lilla kärleksbarnet som vi fick se på dagens KUB-ul :) Allt såg bra ut och det känns väldigt skönt. Dock så är BF inte längre 29 mars, utan 7 april (en till veckans väntan, suck haha!)
    Lilla livet :) Där ligger den & sprattlar! Men du är så välkommen att stanna i Mars tråden om du vill :) Babyn kan alltid komma innan oxå ;)
  • Emmut
    Laliii skrev 2012-09-18 15:47:34 följande:
    Lilla livet :) Där ligger den & sprattlar! Men du är så välkommen att stanna i Mars tråden om du vill :) Babyn kan alltid komma innan oxå ;)
    Tackar :) Man kan ju alltid hoppas haha!
  • 2009
    Emmut skrev 2012-09-18 15:45:30 följande:

Nej men titta vilken liten rackare! ;)
  • Laliii

Idag hämtade vi ut ett nytt paket :) Det var mina 2 Sangenic blöjhinkar (en till barnkammaren & en till toaletten) & så Snuggle Nestet :)

• Laliii

Idag kom dessa ned i brevinkastet :) Åååh! Så nöjd jag är, så fina & så bra kvalité! Nu saknas bara en bebis i de!

• Laliii
    MimmiSthlm skrev 2012-09-20 15:59:42 följande:
    2012-09-20

V.14+0 (första barnet)  

Gulle kula :) Välkommen!
  • Joely

Här är vårt lilla underverk!
    På bilden 13+4. Alltså, har svårt att fatta att denna söting är inuti mig... Har knappt fattat att jag är gravid, visst mår fortfarande illa och så men inte att det faktiskt finns ett liv inuti... Stort! Det kanske blir mer verkligt när man börjar få mage.. hoppas :)

Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd