• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd

Hej alla glada :)

Tänkte starta upp en bildtråd där vi kan dela med oss om bilder så småningom. Bilder på våra fina & växande magar, saker vi köpt till oss själva eller bebisen osv.

Bara att börja dela :) 

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd
  • MimmiSthlm

Här är min lilla badboll, fotad igår! Var då i v.15+2, 15+3 idag alltså :) Har fortfarande inte gått upp någonting alls i vikt, står ständigt och stampar på 60,5 vilket var min vikt även när jag blev gravid. Men vi hörde hjärtslagen i torsdags och bebisen sprattlade för fullt så vi får hoppas att den får i sig all näring den behöver ändå :) 

• 2009
    MimmiSthlm skrev 2012-09-30 11:25:03 följande:
    Här är min lilla badboll, fotad igår! Var då i v.15+2, 15+3 idag alltså :) Har fortfarande inte gått upp någonting alls i vikt, står ständigt och stampar på 60,5 vilket var min vikt även när jag blev gravid. Men vi hörde hjärtslagen i torsdags och bebisen sprattlade för fullt så vi får hoppas att den får i sig all näring den behöver ändå :)       

Men du vilken snygg tröja! :) Magen också så klart, du är t om större än mig nu i v 18 :) Lustigt att det är så olika!
  • Erya

Haha jag skulle precis skriva som du 2009 ;) min svullnad är nästan helt borta nu (beror lite på vad jag ätit) så nu har jag bara en liten kula, men inget som syns om jag inte har något tajt linne eller så på mig :P

Sen visserligen så äter jag och då säger det *poof* och jag ser ut som om jag väntar tvillingar ;)
    Så kul att se hur olika magarna växer.

• Laliii
    2009 skrev 2012-09-30 10:31:06 följande:
    Ja men titta vilken fin! Och vad den har vuxit! Ibland känns det ju som om det inte händer nånting men det är väl så når man själv är den som går omkring med den hela tiden, då är det bra med bilder :)
    Ja man blir ju lätt hemmablind :)
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • Laliii
    MimmiSthlm skrev 2012-09-30 11:15:54 följande:
    Så fin mage! :) Ja det har verkligen hänt mycket sedan v.8!
    Tack :) Ja hehe väldigt mycket!
  • Laliii
    MimmiSthlm skrev 2012-09-30 11:25:03 följande:

Naw :) Fin kula du hade :D 
  • MimmiSthlm
    2009 skrev 2012-09-30 13:14:53 följande:

Men du vilken snygg tröja! :) Magen också så klart, du är t om större än mig nu i v 18 :) Lustigt att det är så olika!
    Tack! :) Haha hjälp, jag verkar ha större mage än alla andra.. men så vägde min fästman 4,5 kg (!) när han kom ut också, han är 193 cm lång så det kanske är en stor bebis där inne eller något :P 
  • MimmiSthlm
    Erya skrev 2012-09-30 13:19:20 följande:
    Haha jag skulle precis skriva som du 2009 ;) min svullnad är nästan helt borta nu (beror lite på vad jag ätit) så nu har jag bara en liten kula, men inget som syns om jag inte har något tajt linne eller så på mig :P

Sen visserligen så äter jag och då säger det *poof* och jag ser ut som om jag väntar tvillingar ;)
    Så kul att se hur olika magarna växer.
    Ja verkligen roligt att se hur allas magar växer :) 
  • MimmiSthlm
    Laliii skrev 2012-09-30 16:18:50 följande:
    Naw :) Fin kula du hade :D 
    Tack! :) Ja den går inte direkt att dölja längre haha 
  • 2009

Här är vår lilla alien! Nog ser det ut som en sån, iaf på den andra bilden? ;) Överst ser man knatten från sidan, det ljusa vågräta strecket till höger är lårbenet, han låg alltså med fötterna uppe vid huvudet som en liten krok! På den nedre bilden ser man knattens ansikte framifrån, han ligger och håller handen framför ögonen :) Uppdaterar mer i "prat-tråden"!
Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd