• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd

Hej alla glada :)

Tänkte starta upp en bildtråd där vi kan dela med oss om bilder så småningom. Bilder på våra fina & växande magar, saker vi köpt till oss själva eller bebisen osv.

Bara att börja dela :) 

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd
  • killerqueen
    Laliii skrev 2012-09-03 09:18:27 följande:
    killerqueen

Uh! :( Liser verkligen med dig, har haft en vän som var med om MA & hon hade det inte det minsta lätt. Ingen kan veta hur det känns förrän man varit med om det & ingen kan tala om för en varför det händer & att det är för en anledning. Jag hoppas innerligt att du får den hjälp du behöver både fysiskt & psykiskt & att ni snart är på banan igen. För se inte detta som slutet, utan som början. ge inte upp, en vacker dag är det er tur! <3 Massa varma kramar! 
    Tack, och massa kramar tillbaka <3. 
    Väntar på min sambo som är påväg hem nu. Ska åka till MVC och hämta min journal, efter det åker vi till Gynakuten och gör ett sista konstaterande med ultraljud och förhoppningsvis får vi tabletter utskrivna så vi kan komma igång med blödningen och det så snart som möjligt. Pratade med 1177, förklarade allt och hon tyckte självklart vi skulle åka och få det gjort.

Vi hörs senare i eftermiddag. Ta vara på era graviditeter, och njut lite för mig med <3 
  • Laliii
    killerqueen skrev 2012-09-03 10:23:41 följande:
    Väntar på min sambo som är påväg hem nu. Ska åka till MVC och hämta min journal, efter det åker vi till Gynakuten och gör ett sista konstaterande med ultraljud och förhoppningsvis får vi tabletter utskrivna så vi kan komma igång med blödningen och det så snart som möjligt. Pratade med 1177, förklarade allt och hon tyckte självklart vi skulle åka och få det gjort.

Vi hörs senare i eftermiddag. Ta vara på era graviditeter, och njut lite för mig med <3 

Låter som en bra plan! Allt kommer att gå bra ska du se, skickar positiv energi & hoppas att du snart är upp på benen & tillbaka i en bebis-tråd. Oja, man ska vekligen ta vara på detta & vara tacksam! <3 Tänker på dig!
  • Erya
    killerqueen skrev 2012-09-03 10:23:41 följande:

Lycka till och hoppas på att det snart går vägen för dig *kramar*
  • killerqueen

Fått tablett igår som mjukar upp livmodertappen, imorgon blir jag inlagd och får Cytotec under hela dagen för att börja få sammandragningar och få ut fostret. Om det inte funkar så är det skrapning på torsdag. 
    Nu hoppar jag ur tråden.

Ta hand om er<3 

• Laliii
    killerqueen skrev 2012-09-04 09:36:04 följande:
    Fått tablett igår som mjukar upp livmodertappen, imorgon blir jag inlagd och får Cytotec under hela dagen för att börja få sammandragningar och få ut fostret. Om det inte funkar så är det skrapning på torsdag. 
    Nu hoppar jag ur tråden.

Ta hand om er<3 
    Lycka till & ta hand om dig! <3
  • Laliii

Tycker att det händer mycket med magen nu! Vecka 14, 13+3 idag!

• Erya
    Laliii skrev 2012-09-05 14:31:37 följande:
    Tycker att det händer mycket med magen nu! Vecka 14, 13+3 idag!

Det ser ut som att det har börjat putta ut där nere nu, går inte innåt nu som det gjort på de andra bilderna.
    Spännande :)
  • Laliii
    Erya skrev 2012-09-05 16:54:58 följande:
    Det ser ut som att det har börjat putta ut där nere nu, går inte innåt nu som det gjort på de andra bilderna.
    Spännande :)
    Ja det börjar puta hela vägen hehe :) Mys! Snart ser man väl gravid ut & inte som om man ätit för mycket bullar hihi
  • Laliii

Igår köpte vi dessa till lilla bebisen :) Föll pladask för tröjan & byxorna, så mysiga & maken för mössan :)

• Laliii

Ny vecka idag, vecka 15 :) Magen har verkligen växt de 2 senaste veckorna :) Fått en kula hehe

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9 Mars 2013 :)
Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd