• Laliii

Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd

Hej alla glada :)

Tänkte starta upp en bildtråd där vi kan dela med oss om bilder så småningom. Bilder på våra fina & växande magar, saker vi köpt till oss själva eller bebisen osv.

Bara att börja dela :) 

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9-12 Mars 2013 :)
  • Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd
  • killerqueen

Haha jag vet inte om det är tvillingar!? Börjar nästan undra, för är liksom "hård" upp till naveln - för några veckor (typ 7+nånting tror jag?) sedan kunde en barnmorska känna livmodern tydligt sa hon? :o
    Hur som helst är jag så jäkla nyfiken på om det är två små monster eller en liten jätte som bor där inne, så jag var ju tvungen att boka in ett extra ultraljud idag ; ) Sen orkar jag inte riktigt vänta till 15e oktober på RUL heller haha :)
    Så, vad tror ni!? Min sambo kommer DÖ om det är två! Han kommer få en sån enorm chock så jag vet inte vad! 

• Laliii
    killerqueen skrev 2012-08-30 09:44:19 följande:
    Haha jag vet inte om det är tvillingar!? Börjar nästan undra, för är liksom "hård" upp till naveln - för några veckor (typ 7+nånting tror jag?) sedan kunde en barnmorska känna livmodern tydligt sa hon? :o
    Hur som helst är jag så jäkla nyfiken på om det är två små monster eller en liten jätte som bor där inne, så jag var ju tvungen att boka in ett extra ultraljud idag ; ) Sen orkar jag inte riktigt vänta till 15e oktober på RUL heller haha :)
    Så, vad tror ni!? Min sambo kommer DÖ om det är två! Han kommer få en sån enorm chock så jag vet inte vad! 

Åååh vi har RUL samma dag :D Vilken tid har du? :) Wow, det låter ju onekligen som att det antingen är två små eller 1 jätte bebis. har ni tvillingar i släkten? Vi anade tvillingar då både jag & maken har tvillingar i släkten, men vi har bara en bebis i min mage :)
  • Erya

Det kan ju bara vara så att din livmoder ligger långt framme ;P

Aja, blir spännande att se,

hehe, jo det kan bli en smärre shock om man helt plötsligt får reda på att där är mer än en :P

Sa till min sambo att det hade varit bra om där var tvillingar i magen nu, en av var, sen hade vi varit "klara" :D

• killerqueen

Våran bäbis i min mage är död, och har varit i drygt 3-4 veckor.. nu måste jag vänta på en blödning.
    Hela mitt liv är i en miljard bitar.

• Erya
    killerqueen skrev 2012-08-30 18:43:34 följande:
    Våran bäbis i min mage är död, och har varit i drygt 3-4 veckor.. nu måste jag vänta på en blödning. Hela mitt liv är i en miljard bitar.

Åh stackare :'( så trist, hoppas ni snart kan försöka igen. Håller tummarna för att ni ska få en liten snart. Massa kramar
  • Laliii
    Våran bäbis i min mage är död, och har varit i drygt 3-4 veckor.. nu måste jag vänta på en blödning.

Men neeej :( åhhgh vad världen är orättvis! Så ledsen för er skull & kan inte ens sätta mi gi hur ni känner er. Skickar massa kstyrkekramar & håller både tummar & tår för att ni snart blir med bebis igen & att bebisen stannar kvar hela tiden ut! <3
  • Laliii

Ny vecka, vecka 14 & ny magbild :) Vi börjar varje ny vecka med att lyssna på bebisens hjärta & jag har blivit en rackare på att hitta den, på sekunden hittar jag mitt lilla hjärtas galopperande hjärtslag :)

25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9 Mars 2013 :)
  • Nala02
    Vad hemskt!! Blev riktigt ledsen när jag läste detta. Ta hand om dig!!
  • killerqueen

Fortfarande ingen blödning, och min kropp fortsätter växa och se gravid ut .. 
    Varför ska jag behöva ta den här skiten!? Jag hatar att livet ska vara så jävla orättvist.
    Ser folk runt om mig som får barn, är gravida, och allt går så himla perfekt.
    Var på dop till min yngsta systerson igår, efteråt stog jag och höll honom.. Då kommer en anhöring fram (på nån annan sida av släkten, inte min del) och säger "Är du inte sugen på egna snart?"
    Det var som om någon sköt huvudet av mig. 

• Laliii
    killerqueen

Uh! :( Liser verkligen med dig, har haft en vän som var med om MA & hon hade det inte det minsta lätt. Ingen kan veta hur det känns förrän man varit med om det & ingen kan tala om för en varför det händer & att det är för en anledning. Jag hoppas innerligt att du får den hjälp du behöver både fysiskt & psykiskt & att ni snart är på banan igen. För se inte detta som slutet, utan som början. ge inte upp, en vacker dag är det er tur! <3 Massa varma kramar! 
Svar på tråden Första Barnet - BF Mars 2013 - Bildtråd