• Anonym

Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...

Jag är tillsammans med världens omtänksamma pojke. Han är verkligen sjukt fin och allt på samma gång som man bara önskar sig. 

Han är då 19 och jag 17. Nu tjatar han att jag ska duscha med han osv osv, jag vill men skäms om min kropp... vad gör du och din partner när ni duschar? Bar duschar ni eller gör ni något annat... Snälla skulle jag kunna få lite pepp så jag vågar? 

• Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...
  • Fia 28

Om du vågar ha sex med honom så vågar du väl även duscha med honom? Förövrigt duschar jag alltid ensam..

• Blaha

Hehe, känner igen det där från när jag och sambon var nykära.

Jag var 15 och jätterädd för att han skulle se mig naken.

Gör det bara! Tänk dig vad mysigt det är att stå och kramas under hett, rinnande vatten. Otroligt mysigt.

• Anonym
    Fia 28 skrev 2012-08-10 13:42:57 följande:
    Om du vågar ha sex med honom så vågar du väl även duscha med honom? Förövrigt duschar jag alltid ensam..
    Vi har det alltid mörkt när vi har sex, nu kommer det vara ljust när vi duschar... 
  • Blaha

Ha ljuset släckt första gången? Då kommer ni säkert skratta också, lättar ju alltid upp stämningen.

• Anonym
    niagara skrev 2012-08-10 13:45:18 följande:
    Vad vi gör? Tvålar in varann och nuppar.. Vad annars?
    Jag har aldrig duschat med någon kille förr så det är därför jag frågar... 
  • liliou

Tänd levande ljus i badrummet, släck lampan, klä av dig naken och sätt på vattnet och ropa på honom "Ville du spara vatten och duscha tillsammans eller?"
    Då är det mörkt, varmt och mysigt. Han kommer inte bry sig om hur du ser ut. Han har redan accepterat dig om ni har haft sex. Njut av din kropp istället för att skämmas för den.

• Anonym
    Blaha skrev 2012-08-10 13:45:35 följande:
    Ha ljuset släckt första gången? Då kommer ni säkert skratta också, lättar ju alltid upp stämningen.
    Smart ide, tack så jätte mycket! :)
  • fjonkelina

Killar brukar inte bry sig ett smack över hur tjejen ser ut,dom är oftast bara glada att dom har en tjej. Du kan säkert duscha med lampan tänd och din kille kommer vara så lycklig.....Det brukar handla om att ha sex i duschen, bara så du vet det :)

Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise.......................................
  • Anonym
    liliou skrev 2012-08-10 13:46:52 följande:
    Tänd levande ljus i badrummet, släck lampan, klä av dig naken och sätt på vattnet och ropa på honom "Ville du spara vatten och duscha tillsammans eller?"
    Då är det mörkt, varmt och mysigt. Han kommer inte bry sig om hur du ser ut. Han har redan accepterat dig om ni har haft sex. Njut av din kropp istället för att skämmas för den.
    Aw låter supermysigt! :D Tack! 
Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...