• Anonym

Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...

Jag är tillsammans med världens omtänksamma pojke. Han är verkligen sjukt fin och allt på samma gång som man bara önskar sig. 

Han är då 19 och jag 17. Nu tjatar han att jag ska duscha med han osv osv, jag vill men skäms om min kropp... vad gör du och din partner när ni duschar? Bar duschar ni eller gör ni något annat... Snälla skulle jag kunna få lite pepp så jag vågar? 

• Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...
  • Anchorage
    YummyMami skrev 2012-08-10 13:49:49 följande:
    Nä fy för romantiska duschar. Det är kallt och man får inte riktigt plats samtidigt under vattenstrålen, man får vänta på sin tur för att få skölja bort schampo osv.. Stök och bök

hahahaha .... ja det blir aldrig som på film precis
  • Anonym (aa)

Var glad att du har en sensuell kille och släck ljuset, som sagt. Min man vill aldrig göra något kreativt numera...

• Bradbury

Har varit ihop med min sambo i 6,5 år. Vi har ALDRIG duschat ihop. Varför skulle man? Blev vi av någon konstig anledning tvungna skulle vi såklart kunna men förstår inte poängen annars? Inte mysigt, trångt och kallt?

• Anonym
    Anonym (aa) skrev 2012-08-10 14:35:39 följande:
    Var glad att du har en sensuell kille och släck ljuset, som sagt. Min man vill aldrig göra något kreativt numera...
    Nämen gud vad tråkigt, varför inte det då? :/ 
  • pigglo
    Nä fy för romantiska duschar. Det är kallt och man får inte riktigt plats samtidigt under vattenstrålen, man får vänta på sin tur för att få skölja bort schampo osv.. Stök och bök

Haha jag håller nog med dig i det. Jag duschar helst själv för att få ha duchen i fred o slippa det där böket, men nån gång ibland kan det vara mysigt. Vi brukar lösa det så att en börjar duscha och efter en stund kommer även den andra. Då hinner den ena schamponera och skölja, man får några minuter tillsammans och sen går den första ut och den andra fortsätter duscha själv.

Ser att det blev lite rörigt men ni kanske fattar Glad
  • Lillafrökenfräken

Det är därför man har ett dubbelbadkar Skrattande Då slipper man kylan och kan ha det mysigt ändå!
  • Pastell

Ja fy sjutton för sex i duschen. Så jävla trångt och kallt bara Skrikandes Drömmer

• Anonym
    Lillafrökenfräken skrev 2012-08-10 14:47:26 följande:

Det är därför man har ett dubbelbadkar Skrattande Då slipper man kylan och kan ha det mysigt ändå!
    Gud det skulle varit myyys! 
  • hellokill3r

Vi duschar ofta ihop, det är liksom då man som småbarnsförälder får en stund att prata ostört, medan jag rakar benen och han tvättar håret typ..

Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...