• Anonym

Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...

Jag är tillsammans med världens omtänksamma pojke. Han är verkligen sjukt fin och allt på samma gång som man bara önskar sig. 

Han är då 19 och jag 17. Nu tjatar han att jag ska duscha med han osv osv, jag vill men skäms om min kropp... vad gör du och din partner när ni duschar? Bar duschar ni eller gör ni något annat... Snälla skulle jag kunna få lite pepp så jag vågar? 

• Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...
  • Sux
    Pastell skrev 2012-08-10 14:50:36 följande:
    Ja fy sjutton för sex i duschen. Så jävla trångt och kallt bara Skrikandes Drömmer
    Det är ju hur mysigt som helst!!!
  • Pastell
    Sux skrev 2012-08-10 14:59:41 följande:
    Det är ju hur mysigt som helst!!!
    Nje Skrattande
  • Sux
    Pastell skrev 2012-08-10 15:00:23 följande:
    Nje Skrattande
    Joho! Så länge man är i någorlunda samma längd så den ena inte får kramp i benen, alt. lång men stark kille som lyfter upp en mot väggen. Det är ju guldvärt!
  • sextiotalist
    YummyMami skrev 2012-08-10 13:49:49 följande:
    Nä fy för romantiska duschar. Det är kallt och man får inte riktigt plats samtidigt under vattenstrålen, man får vänta på sin tur för att få skölja bort schampo osv.. Stök och bök
    Och bada tillsammans, fy farao. Äh, klart överskattat
  • Pastell
    Sux skrev 2012-08-10 15:01:26 följande:
    Joho! Så länge man är i någorlunda samma längd så den ena inte får kramp i benen, alt. lång men stark kille som lyfter upp en mot väggen. Det är ju guldvärt!
    Hehe, på oss skiljer det en del ja, jag är bara 1.53 och sambon 1.81
  • Anonym

Åh denna tråden får mig att tänka tillbaka si så där 10 år bak i tiden när vi fortfarande bodde hemma jag och min man. Vi har hemma hos mig där mina föräldrar bara har dusch och hade sex i duschen. På något vänster råkade jag sträcka till ryggen när han tog mig bakifrån ståendes, så på hela den festen vi åkte till senare på kvällen så stod jag snett och kunde bara inte räta på ryggen. Ha ha ha. Så sjukt kul. Hans bästa vän frågade om vi hade "nuppat i duschen" ehumm! ;)

Jätteromantiskt förspel om inte annat att tvåla in varandra och smeksamt sköja av tvålen med ljummet vatten. Eggande, trissande... Tills ni känner att NU, jag måste ha dig NU! Då fortsätter ni till sovrummet och gör 3 söta fantastiska barn ;)

Lycka till TS! Tror det blir en sen nattdusch för min och makens del..

• Sux
    Pastell skrev 2012-08-10 15:07:26 följande:
    Hehe, på oss skiljer det en del ja, jag är bara 1.53 och sambon 1.81
    Haha här är det 1.63 och 1.70 så det är enklare för oss kanske!
  • Sunshine808

Ha ett värmeljus det ger tillräckligt ljus men tillräckligt för att kunna dölja sig lite

• Viktoria123

Duschar med min kille jätte ofta. Ofta är det bara för att få lite sällskap :P Det är så tråkigt att duscha själv så vi står där inne och pratar och skojar

• LuckyLips

Duschar nästan alltid tillsammans och vi brukar ofta ha någon form av sex (guld värt när man har fått barn och delar sovrum). Nu efter 9 år ihop är det fortfarande samma sak.

För oss har det alltid varit naturligt att duscha och vara nakna tillsammans, men om du tvekar och tycker det är jobbigt så vänta eller skit i det

• Selma1966

Vi inredde t o m nya duschen med två duschat mitt emot varandra så vi kan duscha separat men tillsammans... Mysigt men även praktiskt när man tidsmässigt krockar på morgonen och inte hinner vänta på att den ena ockuperar den enda duschen.

Om du inte klarar av att din kille ser dig naken så får du nog växa upp. Har ni haft sex redan så känner han troligen din kropp utan och innan redan och du kan ute gömma något från honom. Han vet redan intimt hur du ser ut och har ju tydligt visat att han gillar dig redan eftersom ni uppenbarligen fortfarande är ihop!

• Humhum

Ett tips.
    Det är inte många som tänder på någon som skäms över sig själv eller sin kropp! Håll huvudet högt och var stolt över din kropp! Din pojkvän kommer att älska dig som du är!

• Mandiisen
    Pastell skrev 2012-08-10 14:50:36 följande:
    Ja fy sjutton för sex i duschen. Så jävla trångt och kallt bara Skrikandes Drömmer
    håller med. det funkar verkligen inte!
    En mamma är ingen ålder! Jonathan, 5/8-11. Bebis 2, 7/1-13 <3
  • luvah33

Nu har jag ingen man men jag har ju haft :P
    Jag duschade jämt med min föredetta. Ibland var det verklgien bara dusch, vi stod typ i varsitt hörn av duschen och skötte vårt eget. Ibland var det dusch men vi "hjälpte" varandra lite. Ibland stod vi mest och kramades. Och ibland sex. Själv tycker jag det är ganska tråkigt att duscha med någon annan, och sex i duschen är mest obekvämt, men han älskade att ha med mig i duschen :P så ibland när han skulle till jobbet och jag skulle sova vidare väckte han mig med "duscha med mig.." och så var vi båda trötta så vi stod liksom bara i varsitt hörn och duscha. DET var meningslöst tyckte jag men som sagt.. för hans skull :P

Jag tycker absolut du ska följa med i duschen om du vill, herregud han gillar väl din kropp annars hade han inte varit med dig!! :) det kan vara jättemysigt och då ska du väl inte gå miste om det för att du är osäker. NJUT AV LIVET. (om du däremot känner att du absolut inte vill SÅ GÖR DET INTE, man ska aldrig göra sånt man inte vill)

Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...