• Anonym

Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...

Jag är tillsammans med världens omtänksamma pojke. Han är verkligen sjukt fin och allt på samma gång som man bara önskar sig. 

Han är då 19 och jag 17. Nu tjatar han att jag ska duscha med han osv osv, jag vill men skäms om min kropp... vad gör du och din partner när ni duschar? Bar duschar ni eller gör ni något annat... Snälla skulle jag kunna få lite pepp så jag vågar? 

• Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...
  • Mandiisen

jag och min pojkvän har varit tillsammans i kanske 2år och ibörjan så ville jag alltid ha släckt när vi hade sex.
    men alltså du ska veta. din kille älskar dig för den du är. han tycker din kropp är underbar även fast du inte gillar den. du tycker säkert hans kropp är fin. eller hur? för du ser ju inga fel ed hans kropp. så vrf skulle din pojkvän se några fel på den han älskars kropp??

Snacka med honom om du är rädd han kommer förstå. en du behöver verkligen inte skämmas för din kropp inför din pojkvän. han älskar dig!

En mamma är ingen ålder! Jonathan, 5/8-11. Bebis 2, 7/1-13 <3
  • YummyMami

Nä fy för romantiska duschar. Det är kallt och man får inte riktigt plats samtidigt under vattenstrålen, man får vänta på sin tur för att få skölja bort schampo osv.. Stök och bök

Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Anonym
    Mandiisen skrev 2012-08-10 13:49:18 följande:
    jag och min pojkvän har varit tillsammans i kanske 2år och ibörjan så ville jag alltid ha släckt när vi hade sex.
    men alltså du ska veta. din kille älskar dig för den du är. han tycker din kropp är underbar även fast du inte gillar den. du tycker säkert hans kropp är fin. eller hur? för du ser ju inga fel ed hans kropp. så vrf skulle din pojkvän se några fel på den han älskars kropp??

Snacka med honom om du är rädd han kommer förstå. en du behöver verkligen inte skämmas för din kropp inför din pojkvän. han älskar dig!
    Gud ni peppar mig! :D Tack alla! 
  • Anonym
    Sux skrev 2012-08-10 13:48:47 följande:
    Tända ljus och släcka

Råkade skicka för fort..

Tända ljus och släcka lampan går ju! Jag gillar att ha någorlunda ljust (duschdrapperiet dämpar en aning) så man ser varann. Supermysigt att duscha tillsammans! Du kommer inte ångra dig!
  • tjej87

Vi brukar aldrig ha sex när vi duschar ihop, ingen av oss gillar sex i duschen så mycket :P Däremot är det mysigt att tvåla in varandra och kramas och pussas under varmt, rinnande vatten :) Om ni har sex annars och han är ihop med dig så tror jag inte att han kommer bry sig om hur du ser ut. Har du aldrig visat dig för honom i underkläder eller bikini t.ex? Om du har gjort det så vet han ju ändå ungefär hur du ser ut naken...

• Fia 28
    YummyMami skrev 2012-08-10 13:49:49 följande:
    Nä fy för romantiska duschar. Det är kallt och man får inte riktigt plats samtidigt under vattenstrålen, man får vänta på sin tur för att få skölja bort schampo osv.. Stök och bök
    Så tänker jag oxå. Jag fryser ju halft ihjäl de få sekunderna det tar att ta av sej kläderna tills man står under strålen.
  • pigglo
    Anonym skrev 2012-08-10 13:43:59 följande:
    Vi har det alltid mörkt när vi har sex, nu kommer det vara ljust när vi duschar... 

Säg att du vill att det ska vara lite mysigt när ni duschar tillsammans och så släcker du lampan och tänder lite ljus i badrummet istället. Så ser ni varandra och vad ni gör men det ljuset är lite mer "förlåtande" än lampan. Om ni är ett par och älskar varandra så ska man kunna visa upp sig för varandra utan att skämmas. Börja i den belysningen om du tycker att det känns jobbigt med helt tänt.
  • listo

Vet du, TS... han vet redan hur du ser ut. Och han gillar det.

• Anonym
    listoplisto skrev 2012-08-10 13:54:24 följande:
    Vet du, TS... han vet redan hur du ser ut. Och han gillar det.
    Ska träffa han i eftermiddag, eftersom han ska packa och skit för han ska flytta i några veckor... 
Svar på tråden Min pojkvän tjatar på mig att duscha med han...