Utredning som verkar stå stilla
AlexandraViberg skrev 2012-08-30 22:50:17 följande:
Jag har länge struntat i att umgås med de med små bebisar, men har märkt en tendens att bedöma dom, har två kompisar som länge kämpat för att bli gravida, dom och deras bebisar vill jag gärna umgås med. Så det är lite skillnad för mig. De har ju gjort de jag gör nu. Förstår hur du tänker, men om du inte har mens så kanske det går snabbare? Hade min kvarvarande äggledare varit förstörd den med så hade vi fått IVF på en gång, men nu var det inte så.
ISTÄLLET så var jag ju till Fryklund idag och gjorde gyn undersökning och kollade bakterierna.. Mhmm.. hade en kroniskt inflammerad livmodertapp med en barriär av bakterier. Han tog odling och om en vecka ser vi vad det är för bakterier, eftersom det är högst ovanligt att man inte blir av med skiten på två hästkurer som jag fått hittills..
Ska få en kur till och funkar inte den blir det operation och bränna bort den del av livmodertappen som är kroniskt inflammerad.. :/
BLÄ!
Gud va drygt, man tycker ju ändå att saker och ting ska bli bättre då man äter mediciner...men gör det inte ont då? Med inflammationen? Låter läskigt att bränna bort....Få verkligen hoppas det försvinner nu då!
Och sen, att inte bara kunna gå på nån himla göra-barn-kur, utan att man måste hålla på att fixa saker FÖRE man kan börja på RIKTIGT....Dubbel väntan....=(