AlexandraViberg skrev 2012-09-25 18:55:42 följande:
Ja verkligen alldeles för länge! Det är ett helvete.
Jag har tagit tre hästkurer, dvs det starkaste man kan få, sista gången så fick jag en annan medicin för att kolla hur det gick, men det gick ju inte..
Jag har inte pratat med honom, måste ju kolla om jag blir gravid denna cykel först innan! Men tänkte ändå i ringa i veckan och boka tid! :)
Nä, jag ska fråga om inseminationen, för det känns som att då kringgår man ju bakterierna, så det kan ju fungera. Vi får se, har massa frågor till nästa tid!
Ja, det finns ju alltid den möjligheten att det kanske tar sig denna gången! Fast jag har nästan gett upp det där hoppet att det har/kan ta sig för man blir bara så ledsen och besviken. Men jag håller tummarna åt dig ist! Känns lättare och mer troligt att det tar sig för någon annan! Så jag hoppas åt dig =)
Bra att du har planer på nästa steg om det nu inte tar sig iaf, och hoppas att de inte tjorvar och ber dig vänta ännu mer. Vi vill se lite action nu! Handling! från alla läkare och människor som faktist har möjlighet att hjälpa!
Känner själv som jag äntligen (!) ska få mens....efter 5 månader...än om det känns trist att det inte blir ett plus så är det ju ändå positivt bara att den äntligen kommer. Om den nu gör det vill säga, man vet ju aldrig. Kroppen kanske bara retas som vanlig och säger "känn på det här du, snart kommer den"...."APRIL APRIL". Typ så känns det, hela tiden. Nu ska jag sluta känna efter, och har den inte kommit om typ 2 veckor får man väl kolla....=s