• Mirande

Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!

Efter att ha läst många trådar här på familjeliv har jag upptäckt något helt fantastiskt, jag är verkligen världens sämsta förälder! Först och främst tvingar jag i mitt barn vegansk kost. Hon har aldrig i hela sitt liv smakat på något från djur. Hon ligger verkligen i sängen och skriker efter kött innan hon ska sova! Och vill ni veta något ännu hemskare? Jag ammade henne aldrig! :O Jag är med barn igen, en fin liten pojke, och han skall inte heller äta kött eller bli ammad! Ni måste vara alldeles till er vid det här laget, att det finns sådana hemska föräldrar som mig! Fy skäms på mig!

Nu har jag inte tid att skriva här. Jag ska tvinga i min dotter grillade majskolvar, som hon tyvärr råkar älska så mycket. Inget fredagsmys framför TVn eller lördagsgodis får hon heller! Bara hemmagjord glass, UTAN MJÖLK!!!

Bäst ni ringer socialen på en gång! 

(Jag är så hemsk att jag till och med står för det här och inte är anonym!!!)

Trevlig helg på er. ;) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 17:25
    Oj, många upprörda tanter här ser jag. Hur känns det att bli så upprörd för en tråd? Jag hoppas ni inte tar ut det över era nära och kära.

Ja, jag är både barnslig, patetisk, tråkig, dålig mor och allt vad det heter. Troll kanske jag är också! Livet är underbart!

Hoppas ni har en skön helg för övrigt.

• Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!
  • Mirande
    viseversa skrev 2012-08-24 19:25:21 följande:
    Som vuxen kan hon/han bestämma själv utan att ts har någon talan i saken. 
    Nei, vad säger du! Det hade jag ingen aning om! Usch vad jag känner mig ledsen nu!
  • sajo0106
    Mirande skrev 2012-08-24 19:23:51 följande:
    Nej, du är ju en riktig drömförälder. Mitt barn har aaaaaldrig fått saft! Hualigen, hon kommer dö snart!
    Inte enligt många här på FL ;) Jag tycker såhär, så länge man gör det osm är bäst för SITT barn och man ser till att det mår bra, har rena kläder och får i sig det den behöver så ska väl inte det vara i andras intresse att hålla på att predika i hur man ska och inte ska ta hand om folk... jag tror att du är en jättebra mamma som älskar sina barn!
  • Ejin

nutramigen är väll komjlksbaserat... bara proteinerna som är mixtrade med..

• Mirande
    Frontline skrev 2012-08-24 19:25:44 följande:
    Absolut tycker det låter som en bra idé fast jag föredrar hellre Android så jag skulle föreslå en Samsung Galaxy S3 den är mycket trevligare
    Den dyraste är ju alltid bäst!
  • Kattdamen
    Ernst Hugo skrev 2012-08-24 19:20:04 följande:

Låter jag upprörd? (med blommor och allt)
    Du kanske blev upprörd över att polisen kom? Flört
    En kopp te, tack.
  • IsadorasMamma

Men gud vilket dåligt försök till att vara kul...

• viseversa
    Ejin skrev 2012-08-24 19:27:17 följande:
    Ja! 
  • cosinus
    Ejin skrev 2012-08-24 19:27:17 följande:
    Ja precis, proteinet är sönderslaget för att inte orsaka allergi men det är fortfarande komjölksprotein i botten.
  • Mirande
    sajo0106 skrev 2012-08-24 19:26:45 följande:
    Inte enligt många här på FL ;) Jag tycker såhär, så länge man gör det osm är bäst för SITT barn och man ser till att det mår bra, har rena kläder och får i sig det den behöver så ska väl inte det vara i andras intresse att hålla på att predika i hur man ska och inte ska ta hand om folk... jag tror att du är en jättebra mamma som älskar sina barn!
    Precis, om jag får vara allvarlig nu, så ja, man skall få göra precis som man själv vill! Löjligt med andra människor som ska komma och säga vad som är bäst för ens egna barn. Jag tror du är en jättebra mamma också, jag ser inget fel i att ge barnen godis och läsk, är bara rädd att hon skall bli sockerberoende som jag varit. Men en så länge är hon ju liten, vill hon ha godis sen får hon ju det!
    IsadorasMamma skrev 2012-08-24 19:28:47 följande:
    Har gud sagt att jag försökte vara rolig eller vad säger du människa?
  • La Lola
    IsadorasMamma skrev 2012-08-24 19:28:47 följande:
    ja....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!