• Mirande

Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!

Efter att ha läst många trådar här på familjeliv har jag upptäckt något helt fantastiskt, jag är verkligen världens sämsta förälder! Först och främst tvingar jag i mitt barn vegansk kost. Hon har aldrig i hela sitt liv smakat på något från djur. Hon ligger verkligen i sängen och skriker efter kött innan hon ska sova! Och vill ni veta något ännu hemskare? Jag ammade henne aldrig! :O Jag är med barn igen, en fin liten pojke, och han skall inte heller äta kött eller bli ammad! Ni måste vara alldeles till er vid det här laget, att det finns sådana hemska föräldrar som mig! Fy skäms på mig!

Nu har jag inte tid att skriva här. Jag ska tvinga i min dotter grillade majskolvar, som hon tyvärr råkar älska så mycket. Inget fredagsmys framför TVn eller lördagsgodis får hon heller! Bara hemmagjord glass, UTAN MJÖLK!!!

Bäst ni ringer socialen på en gång! 

(Jag är så hemsk att jag till och med står för det här och inte är anonym!!!)

Trevlig helg på er. ;) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 17:25
    Oj, många upprörda tanter här ser jag. Hur känns det att bli så upprörd för en tråd? Jag hoppas ni inte tar ut det över era nära och kära.

Ja, jag är både barnslig, patetisk, tråkig, dålig mor och allt vad det heter. Troll kanske jag är också! Livet är underbart!

Hoppas ni har en skön helg för övrigt.

• Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!
  • Mirande
    La Lola skrev 2012-08-24 19:10:57 följande:
    Du tycker att moral är något fult? Okej...det är nog inte så vanligt att tycka det men hursomhelst så förstår jag inte vad moral har med denna tråd att göra? Helskumt ju..... Obestämd

Men jag hoppas att popcornen smakar bra iaf!
    Tack så mycket, men jag ska ha MJÖLKFRITT MARGARIN I, LITE, BARA LITE!!! Kommer dö av näringsbrist, IGEN!
  • Ernst Hugo
    viseversa skrev 2012-08-24 19:12:51 följande:
    Men vad åt dom då om du inte ammade?

Popcorn kanske Drömmer
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Rocket Mania
    Måste varit mjölkfri ersättning. Nutramigen tex
  • viseversa
    Rocket Mania skrev 2012-08-24 19:14:25 följande:
    Måste varit mjölkfri ersättning. Nutramigen tex
    ja det är just det jag undrar. Ts vad åt dina spädbarn?
  • Ayyla

Du får göra precis som du vill, det finns inget rätt eller fel.{#emotions_dlg.flower} Hehe, inte dom svaren du ville ha hittills va?Flört

• La Lola
    Mirande skrev 2012-08-24 19:13:41 följande:
    Tack så mycket, men jag ska ha MJÖLKFRITT MARGARIN I, LITE, BARA LITE!!! Kommer dö av näringsbrist, IGEN!
    Näe...det tror jag inte att du kommer göra. Du behöver inte oroa dig för det.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mirande
    Finis skrev 2012-08-24 19:12:23 följande:
    Va larvig du är...
    Intressant teori. 
    duntäcke skrev 2012-08-24 19:12:30 följande:
    Du kunde lika gärna beskrivit vår familj haha. Dock så blir det fruktsallad ist för glass ikväll (variation), men popcorn precis som ni. 
    Fruktsallad går också bra! Det är ju så hemskt och onyttigt det med!
    Ernst Hugo skrev 2012-08-24 19:12:21 följande:

Du är jätteduktig {#emotions_dlg.flower} Kravodlade popcorn? Solig
    Hm... Hoppas kan man ju alltid!
    Kattdamen skrev 2012-08-24 19:12:40 följande:
    Varför överdriver du så mycket? Inte ligger din dotter och skriker efter kött.

Iofs vet du ju inte om de någonsin kommer äta kött.
    Ja, förlåt! Var inte meningen att överdriva så sjukt mycket och dra till med ett "trevlig helg" efter åt, jag håller med! Ha en otrevlig helg får jag väl säga.
    Men du vet väl vad vi veganer lever på? "Djurens mat", så jag antar att det är gräs och så. Sen är ju mitt andra namn "kanin", så kanske lite foder och morötter går ner också!
Svar på tråden Läs vad hemsk jag är mot min stackars dotter!