• Anonym

Jag är en hora..

Ja det är sant. Förstår själv inte hur det gick så här långt. Det var bara en grej jag gjorde för att kunna köpa den där mobilen som mina föräldrar inte ville betala för. Mannen var 35 och ganska snygg. Men nu har det gått utför helt och hållet. Har hållt på i två månader och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Fan, jag är så jävla äcklig. Vad kommer folk tro om mig om de får reda på det här?! Finns det något jag kan göra, eller är jag stämplad nu? Snälla behöver verkligen seriösa svar.Inga påhopp, jag vet att jag är helt dum i huvet som gjorde så här endast för en mobil, men jag trodde bara att det skulle vara en engångsgrej.

• Svar på tråden Jag är en hora..
  • Vissla

Hur gammal är du?

Har du läst boken 14 år tillsalu? Om inte gör det, det är en gripande historia om en tjej i din sits.
    Hon fick tillslut hjälp av socialtjänsten. För henne hade det gått så pass långt att hon blev tvungen att flytta till fosterfamilj för att inte sälja sig själv. Förmodligen går det inte så långt om man tar tag i problemet i tid. Är du under 18 så rekomenderar jag dig bup i första hand   

• Anonym

Jag är 16 år. Går första året på gymnasiet nu. Men om jag går dit, måste mina föräldrar veta om det?

• Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:39:27 följande:
    Jag är 16 år. Går första året på gymnasiet nu. Men om jag går dit, måste mina föräldrar veta om det?
    Det tror jag att dom måste men är inte helt säker så det får nån annan svara på.. Men dina förädrar kommer inte få veta varför du går till bup. Annars finns det ju en skolkurator på din skola som du kan prata med och kanske kan hjälpa till med det mest akuta. Hon kankse har nåt telefon nr eller vad som helst där du kan få mer hjälp.
  • Anonym

Men vad ska jag säga då? Hej jag heter --- och säljer mig själv? De kommer verkligen tro att jag är psykiskt galen.

• Anonym

35åringen som gjorde så mot dig..är han som är helt fel ute.

Men nu måste du bryta ditt självskadebeteende., 

• Miss P71
    Anonym skrev 2012-09-07 21:43:17 följande:
    Men vad ska jag säga då? Hej jag heter --- och säljer mig själv? De kommer verkligen tro att jag är psykiskt galen.

Nej det kommer de inte alls tro.. det e fler som gör spom du gör i dagen samhälle.. just nu läser jag en bok om just ungdomar i din ålder som säljer sig. Den boken heter skamfläck  skriven av Caroline Engvall. Så jag tycker verkligen att du ska söka hjlp nu..
  • Anonym

jag vet inte ens varför jag gör så. Jag hatar mig själv så fort det har gått över och behöver skära mig för att inte bli helt galen.

• Anonym

jag vill inte var elak men du vet att han kan få fängelse om det kommer ut att han KÖPT sex av en 16 åring.. det jag menar är att du ska vara JÄVLIGT försiktig för att inte säga namn eller nånting till dem på bup!!!

Svar på tråden Jag är en hora..