• Anonym

Jag är en hora..

Ja det är sant. Förstår själv inte hur det gick så här långt. Det var bara en grej jag gjorde för att kunna köpa den där mobilen som mina föräldrar inte ville betala för. Mannen var 35 och ganska snygg. Men nu har det gått utför helt och hållet. Har hållt på i två månader och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Fan, jag är så jävla äcklig. Vad kommer folk tro om mig om de får reda på det här?! Finns det något jag kan göra, eller är jag stämplad nu? Snälla behöver verkligen seriösa svar.Inga påhopp, jag vet att jag är helt dum i huvet som gjorde så här endast för en mobil, men jag trodde bara att det skulle vara en engångsgrej.

• Svar på tråden Jag är en hora..
  • Anonym
    Anonym (En tanke.) skrev 2012-09-07 22:58:32 följande:
    De gör det inte för att de tycker om dig, de vet inte ens hur du är som person?

Alla unga tjejer behöver mycket bekräftelse. Speciellt när det kommer till utseendet osv. Du är så mycket mer än någon man vill betala för att ligga med ellerhur? Desperata killar ligger med vad som helst, så det är ingen komplimang att du får ett högt pris. Det är förnedrande att de ens kan tänka sig att köpa dig. Se det som en förnedring från männens håll snarare än att du är speciell och värdefull för dem.

Men vissa frågar ju saker om mig och vill veta sake rsom vilket mitt favoritämne är, min favoritfärg, favoritkläder, mina syskon och massa annat så ivissa bryr sig lite iallfall det är inte bara sex. Fast sen e det bara de som gör det på en gång flera gånger utan att prata.
  • Anonym
    Anonym (En tanke.) skrev 2012-09-07 23:01:04 följande:
    Pengaproblem nä? pengaproblem är betydligt mindre problem än att behöva berätta för en framtida pojkvän att man sålt sig själv. Eller att rykten ska börja gå på skolan eller att ens framtida barn från något håll ska få veta att mamma sålt sig själv.... snälla snälla, även om den är långt borta. Det finns en framtid,

Vad ska du göra av pengarna? 

Men man blir lycklig av pengar. Jag kommer köpa allt till mina barn och göra så att de får allt de vill ha.
  • Anonym (En tanke.)

Skulle du ha önskat att din mamma sålde sig själv för att köpa grejjer åt dig?

• Anonym (En tanke.)

Det spelar ingen roll att de frågar vad ditt favoritämne är. Vill de köpa din kropp är de vidriga människor, de vill väll bilda sig en uppfattning om den "lilla" skolflickan de betalar för. De skiter ju totalt i hur de mår med tanke på vad de gör mot dig.

• Anonym (En tanke.)

Med tanke på att de som köper sex av dig begår brott, riskerar du att bli hotad/utsatt när de blir rädda för att bli upptäckta. 

Vill du fortsätta som du gör kan du ju skippa att svara när de frågar om dina syskon, de kan ju använda det emot dig vid framtida hot. 

• Tealhawk

Men gud vad dålig självkontroll och självrespekt. Det är bara du som väljer vad du gör och hur lågt du vill sjunka för att möta alla onödiga, ytliga "krav". Om vill sluta så är det bara att sluta, simple as that.

These are not the droids you're looking for
  • Anonym

Googla "Tjejjour" och se om det finns i din stad. Där brukar man kunna hitta trygga och snälla människor som har tystnadsplikt och som kan stötta dig. Du kommer fixa att komma ur detta.

Lycka till!!

• Anonym
    Anonym (En tanke.) skrev 2012-09-07 23:14:09 följande:
    Med tanke på att de som köper sex av dig begår brott, riskerar du att bli hotad/utsatt när de blir rädda för att bli upptäckta. 

Vill du fortsätta som du gör kan du ju skippa att svara när de frågar om dina syskon, de kan ju använda det emot dig vid framtida hot. 
    Nej jag vet jag ljuger bara o säger att jag inte har syskon eller att de inte bor hemma- Men han 35 åringen vet om vilka syskon jag har men han skulle aldrig göra något mot de
  • Anonym
    Tealhawk skrev 2012-09-07 23:18:22 följande:
    Men gud vad dålig självkontroll och självrespekt. Det är bara du som väljer vad du gör och hur lågt du vill sjunka för att möta alla onödiga, ytliga "krav". Om vill sluta så är det bara att sluta, simple as that.

ja jag har dålig självkontroll och självrespekt, det är inget nytt.
  • Anonym (En tanke.)

När det slår denna 35-åring att han riskerar ett hårt straff för utnyttjandet av dig vet du väl ändå inte alls vad han är kapabel till?   menar inte att skrämmas men du verkar inte förstå allvaret i vad du håller på med.  

Du förstör ditt liv om du inte slutar nu. Vad är dina pengar värda när du skaffat dem på detta sätt? 

DU är säkert en fin tjej, med trasig själ. Och du behöver hjälp. Se ditt eget värde, du är värd att ha det bra. Du är värd familj och vänner som är måna om dig, lika väl som din familj är värd att du är ärlig och inte säljer dig själv.  

Svar på tråden Jag är en hora..