• Anonym

Jag är en hora..

Ja det är sant. Förstår själv inte hur det gick så här långt. Det var bara en grej jag gjorde för att kunna köpa den där mobilen som mina föräldrar inte ville betala för. Mannen var 35 och ganska snygg. Men nu har det gått utför helt och hållet. Har hållt på i två månader och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Fan, jag är så jävla äcklig. Vad kommer folk tro om mig om de får reda på det här?! Finns det något jag kan göra, eller är jag stämplad nu? Snälla behöver verkligen seriösa svar.Inga påhopp, jag vet att jag är helt dum i huvet som gjorde så här endast för en mobil, men jag trodde bara att det skulle vara en engångsgrej.

• Svar på tråden Jag är en hora..
  • Anonym

men vart får ni det i från hon ville ha mobilen... SKAFFA ett jobb och köp den då.....
    vad ska hon säga.. hej jag vill göra en polisanmälan på våldtäkt av en man på 35 men jag fick min nya mobil jag ville ha?????? 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-07 21:56:51 följande:
    men hade hin velat anmäla honom hade hon gjort det redan efter som att hon har tid att gå in här och skriva ut det. plus så mena jag även att hon kan åka på en massa när han säger att hon var med på det

jag ska inte anmäla honom, han vet vem jag är och sånt eftersom han bor i närheten, men han skulle aldrig berätta för nån om det vi har gjort.
  • Anonym

Kan jag få fängelse?? :O

• Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:56:51 följande:
    men hade hin velat anmäla honom hade hon gjort det redan efter som att hon har tid att gå in här och skriva ut det. plus så mena jag även att hon kan åka på en massa när han säger att hon var med på det

Exakt vad kan hon "åka på"?
  • Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:59:41 följande:
    Kan jag få fängelse?? :O

NEJ, du har inte gjort något olagligt, inte smart men fortfarande inte olagligt. Om någon kan åka i fängelse är det dom som köpt dig
  • Jordubbenröd

Har bara läst TS nu, men OJ vad hemskt för dig. Stackarn är det första jag tänker när jag läser ditt inlägg. : ( 
    Du är så ung och det du gjorde var inte ett klokt beslut, vilket du förstår själv. Hur är kontakten till dina föräldrar? Tycker definitivt att det här något du bör prata om.  Till någon förälder, anhörig eller någon annan vuxen person du känner tillit för.

Att mannen på 35 år köpte sex utav dig är riktigt riktigt fel och fult gjort. Han som är vuxen borde bete sig bättre än att utnyttja en ung tjej som vill ha en ny mobil. Tycker att han borde få sig ett "straff" eller uppläxning av något slag. 

GÖR INTE OM DETTA!? Du gjorde ett misstag och har nu lärt dig.  

• Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:58:59 följande:
    men vart får ni det i från hon ville ha mobilen... SKAFFA ett jobb och köp den då.....
    vad ska hon säga.. hej jag vill göra en polisanmälan på våldtäkt av en man på 35 men jag fick min nya mobil jag ville ha?????? 

Nej men kanske "Hej jag har sålt mig själv till xxx xxx som bor där och där" Det är olagligt att köpa sex
  • Anonym
    Jordubbenröd skrev 2012-09-07 22:01:57 följande:
    Har bara läst TS nu, men OJ vad hemskt för dig. Stackarn är det första jag tänker när jag läser ditt inlägg. : ( 
    Du är så ung och det du gjorde var inte ett klokt beslut, vilket du förstår själv. Hur är kontakten till dina föräldrar? Tycker definitivt att det här något du bör prata om.  Till någon förälder, anhörig eller någon annan vuxen person du känner tillit för.

Att mannen på 35 år köpte sex utav dig är riktigt riktigt fel och fult gjort. Han som är vuxen borde bete sig bättre än att utnyttja en ung tjej som vill ha en ny mobil. Tycker att han borde få sig ett "straff" eller uppläxning av något slag. 

GÖR INTE OM DETTA!? Du gjorde ett misstag och har nu lärt dig.  

Mina föräldrar är väldigt elaka och så, men de har aldrig slagit mig, det är bara psykiskt,. Den här mannen visste om det och sa att han skulle få mig att känna mig bättre och ge mig massa saker, men jag vågar inte gå tillbaka till honom. Han var väldigt hårdhänt. De flesta är det men han var värst.
  • Jordubbenröd
    Anonym skrev 2012-09-07 22:04:19 följande:

Mina föräldrar är väldigt elaka och så, men de har aldrig slagit mig, det är bara psykiskt,. Den här mannen visste om det och sa att han skulle få mig att känna mig bättre och ge mig massa saker, men jag vågar inte gå tillbaka till honom. Han var väldigt hårdhänt. De flesta är det men han var värst.
    Så du har gjort det fler gånger? Aj aj aj... 

Om du inte kan prata med dina föräldrar har du någon du kan känna dig trygg med?? Du måste få prata ut om det här, det är viktigt för din psykiska hälsa och inre att inte behöva bära något sådant själv.

Tycker du ska polisanmäla honom. Att han köper sex av dig samt är hårdhänt, sådana män ska fasen få K*Ken bort...

• Myapocalypse

Föräldrar måste inte veta om du går till bup. Har själv varit i kontakt med dessa i ett flertal år och mina föräldrar behövde inte veta att jag gick där om jag inte ville det.

Svar på tråden Jag är en hora..