• Anonym

Jag är en hora..

Ja det är sant. Förstår själv inte hur det gick så här långt. Det var bara en grej jag gjorde för att kunna köpa den där mobilen som mina föräldrar inte ville betala för. Mannen var 35 och ganska snygg. Men nu har det gått utför helt och hållet. Har hållt på i två månader och vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Fan, jag är så jävla äcklig. Vad kommer folk tro om mig om de får reda på det här?! Finns det något jag kan göra, eller är jag stämplad nu? Snälla behöver verkligen seriösa svar.Inga påhopp, jag vet att jag är helt dum i huvet som gjorde så här endast för en mobil, men jag trodde bara att det skulle vara en engångsgrej.

• Svar på tråden Jag är en hora..
  • Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:43:17 följande:
    Men vad ska jag säga då? Hej jag heter --- och säljer mig själv? De kommer verkligen tro att jag är psykiskt galen.

Ja det är ungefär vad du ska säga, och nej dom kommer inte tro att du är psykiskt galen. Inte ens jag som inte är utbildad att förstå inser att du inte är psykiskt galen. det ligger så oerhört mycket annat bakom. Det viktiga är att det finns folk som kan hjälpa dig.
  • Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:46:55 följande:

jag vet inte ens varför jag gör så. Jag hatar mig själv så fort det har gått över och behöver skära mig för att inte bli helt galen.

förstår att känslorna inom dig måste vara oerhört blandade och svåra att förstå. Att skära sig själv är aldrig svaret, men det vet du säkert redan själv. Det är bara ytterligare ett rop på hjälp från ditt undermedvetna. 
    Jag tror att du har hamnat i en typ av beroende situation och det är inget man kan ta sig ur själv. 
  • Matteratsi

Ja det är väl att sluta med det du håller på med som är det bästa rådet. Alla människor har en fri vilja, så ock 16-åriga tjejer. Bara att ta sig samman och inse att du har ansvar för dina handlingar och inte är ett offer

• Anonym

du nu tänker jag vara dum men du MÅSTE SLUTA skära dig jag känner många som har gjort det och dem har det bara slutat värre för så för dn egen skull SLUTA MED DEM DUMHETERNA... det kommer bara dra till sig uppmärksamhet sen när du glömmer att dem finns där och vad ska du säga då när din mamma och pappa ser dem och ringer bup och du kommer dit och dem får reda på att du har varit där innan...... TÄNK lite längre nu.. vill bara vara hjälpsam och jag vet att det intte låter så men jag menar BARA VÄL...

• Vissla
    Anonym skrev 2012-09-07 21:47:12 följande:
    jag vill inte var elak men du vet att han kan få fängelse om det kommer ut att han KÖPT sex av en 16 åring.. det jag menar är att du ska vara JÄVLIGT försiktig för att inte säga namn eller nånting till dem på bup!!!

varför ska hon skydda honom? En polisanmälan på torsken skulle sitta väldigt fint men det tror jag knappast att ts är redo för. Men att uppmuntra att hon ska skydda spånet? Vad är du för toka egentligen?
  • Anonym

Du måste sluta med detta så fort som möjligt tjejen. Sen måste du prata med någon som inte kommer att döma dig, kurator eller så. Det är inget fel på dig. Jag förstår att du skäms och så men i och med att du erkänner att du gör fel så är det en bra början för dig att bli den tjejen du vill vara. Du tog pengar för sex men det finns andra som tar emot resor presenter o annat och är med någon fast de egentligen inte skulle vilja så vad är skillnaden? Döm dig inte för hårt, kom igen du fixar det!! Glad

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-07 21:51:23 följande:
    du nu tänker jag vara dum men du MÅSTE SLUTA skära dig jag känner många som har gjort det och dem har det bara slutat värre för så för dn egen skull SLUTA MED DEM DUMHETERNA... det kommer bara dra till sig uppmärksamhet sen när du glömmer att dem finns där och vad ska du säga då när din mamma och pappa ser dem och ringer bup och du kommer dit och dem får reda på att du har varit där innan...... TÄNK lite längre nu.. vill bara vara hjälpsam och jag vet att det intte låter så men jag menar BARA VÄL...

Men jag har långtröjor hela tiden när jag e hemma eller i skolan. Och de som köper bryr sig inte om att jag har ärr, de kollar inte ens på de.
  • Teza73
    jag vill inte var elak men du vet att han kan få fängelse om det kommer ut att han KÖPT sex av en 16 åring.. det jag menar är att du ska vara JÄVLIGT försiktig för att inte säga namn eller nånting till dem på bup!!!
    Jaha OCH??? En äckelpotta på 35 som betalar med en mobiltelefon till en 16åring för sex, ska fan ha skit för de oxå, varför skulle hon INTE säga hans namn, så han åker dit och andra 16åringar slipper bli utnyttjade.

Ts mår asdåligt nu för att sånna slemmiga as som han finns och är beredda att göra så här mot unga tjejer, uäääk

Ts, jag har själv inte erfarenhet, men förstår att du mår mycket dåligt. Försök att hitta nån att prata med, som du kan lita på, hoppas så att någon i denna tråd kan ge dej konkreta tips om vart du kan vända dej och känna dej trygg.

Stor varm kram 
  • Miss P71

Ja och det e inte OK att han gjort det!!! Men å andra sidan så vet ju inte vi om hon sagt att hon är 16 år till han.. Hon kanske har sagt att hon är 18 år el äldre.. kanske ser älder ut än vad hon är och väldigt utvecklad överallt.. Men i vilket fall som helst så ska hon ändå söka hjälp anser jag
  • Anonym

men hade hin velat anmäla honom hade hon gjort det redan efter som att hon har tid att gå in här och skriva ut det. plus så mena jag även att hon kan åka på en massa när han säger att hon var med på det

Svar på tråden Jag är en hora..